حجت‌الاسلام هاشمی خبر داد؛

حضور زائران خارجی راهیان نور در قالب کاروان‌ شهید صیاد شیرازی

مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری از حضور زائران خارجی در قالب کاروان‌ راهیان نور شهید صیاد شیرازی در مناطق جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ - 05February 2017
حضور زائران خارجی راهیان نور در قالب کاروان‌ شهید صیاد شیرازیبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی مدیرعامل مؤسسه طلایه‌داران نور آفاق و مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری با بیان اینکه تاکنون بیش از 9 هزار زائر در کاروان شهید صیاد شیرازی ثبت نام کردند، گفت: زائران این کاروان از 10 اسفند لغایت 5 فرودین‌ماه در بازه‌های سه روزه از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

وی افزود: همچنین زائران خارجی از عراق، کشمیر، هند، طلاب خارجی حوزه‌های علمیه قم، دانشجویان جامعه المصطفی در قالب این کاروان در مناظق عملیاتی دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام هاشمی از ثبت نام در ستاد شهید باقری ویژه خودروهای شخصی از 20 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: زائران علاقمند به حضور با خودروهای شخصی در اردوهای راهیان نور می توانند با مراجعه به پایگاه www.rahiyannoor.irدر این طرح ثبت‌نام کنند. همچنین در کاروان شهید باقری, زائران از 25 اسفند لغایت 5 فروردین سال 96 در بازه‌های چهار روزه از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب بازدید خواهند کرد.

مدیرعامل مؤسسه طلایه داران نور آفاق افزود: فرصت خرید در شهر خرمشهر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی, بازدید از یادمان شهدای دشت ذوالفقاری, یادمان بیت المقدس و مسابقه تیراندازی خانوادگی از جمله برنامه‌های ستاد راهیان نور شهید باقری است.

مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این کاروان‌ها اظهار کرد: امسال به تعداد راویان و روحانیون کاروان‌های افزوده خواهد شد و همچنین فضاسازی های جدیدی در پادگان میشداغ و دژ در حال انجام است و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی گوناگونی برای زائران کاروان های شهید صیاد شیرازی و شهید باقری در نظر گرفته شده است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار