در جلسه هیأت دولت تصویب شد؛

اختصاص اعتبارات برای حوادث غیرمترقبه و جبران خسارات ناشی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان

هیأت وزیران با اختصاص مبلغ 137 میلیارد و 214 میلیون ریال اعتبار برای جبران خسارات و بازسازی تاسیسات زیربنایی و سایر بخشهای خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه از وقوع حوادث احتمالی در برخی استانهای کشور موافقت کرد.
کد خبر: ۲۲۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ - 05February 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بر این اساس اعتبار یاده شده به استانهای تهران، کرمان، مرکزی، خراسان رضوی و مرکز تحقیقات مسکن و راهسازی اختصاص یافت.

مصوبات جلسه عصر امروز -یکشنبه- هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری تشکیل شد، به شرح زیر است:

*اختصاص 200 میلیارد ریال برای جبران خسارات ناشی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان
هیأت دولت همچنین مبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات و هزینه‌های عملیاتی ناشی از وقوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به سازمان دامپزشکی اختصاص داد.

*دولت تصویب‌نامه انتشار اسناد خزانه اسلامی برای تسویه مطالبات پیمانکاران را اصلاح کرد

هیأت وزیران با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اصلاح تصویب‌نامه انتشار اسناد خزانه اسلامی برای تسویه مطالبات پیمانکاران موافقت کرد.

*تهاتر مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی از شرکت‌های دولتی با بدهی‌های آنها به دولت
با تصویب هیأت وزیران، مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی از شرکت‌های دولتی ذی‌ربط با بدهی اشخاص مزبور به دولت تهاتر شد.

بر این اساس، مطالبات شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با بدهی آن شرکت به سازمان خصوصی‌سازی تهاتر می‌شود.

هیأت دولت همچنین با پیشنهاد دیگر وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر تهاتر مطالبات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، تولید برق سنندج مپنا، پرشیان فولاد، گهر انرژی سیرجان،تولید نیروی جنوب شرق صبا و تولید نیروی برق دماوند از شرکت‌های دولتی با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان‌های امور مالیاتی کشور و خصوصی‌سازی موافقت کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار