یادی از مداح اهل بیت، شهید مجید ایزدبخش

بارالها؛ تو خود گواهی که من فقط به عشق تو و برای خوشنودی و رضای تو به جبهه آمدم. تو آگاهی که چقدر مشتاق زیارت اولیائت و زیستن در کنار اینان بودم.
کد خبر: ۲۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱ - 29June 2014

یادی از مداح اهل بیت، شهید مجید ایزدبخش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، مداح شهید مجید ایزدبخش، متولد 1341 در روستای رکن آباد سمنان است که پس از زندگی کوتاه ولی پربار و پرافتخار خود در 22 بهمن 64 در عملیات والفجر8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رزمندگان و شهیدان استان سمنان نوای جانسوز و حسینی او را در شب های عملیات از یاد نخواهند برد. دعاهای توسل و کمیل، زیارات عاشورا و... او روحی معنوی به رزمندگان در جبهه های نبرد هدیه می داد.

شهید مجید ایزدبخش با مناجاتهای شبانه خود، سرانجام برات شهادت را از سید و مولای شهیدان عالم گرفت و در جزیره ام الرصاص در اثر اصابت ترکش به پا، شربت گوارای شهادت را نوشید و به درگاه پروردگار پر گشود.

متن زیر بخشی از مناجاتهای این شهید بزرگوار است:

بسم الله الرحمن الرحیم...

بارالها؛ تو خود گواهی که من فقط به عشق تو و برای خوشنودی و رضای تو به جبهه آمدم. تو آگاهی که چقدر مشتاق زیارت اولیائت و زیستن در کنار اینان بودم. پس این توفیق را عنایت کن که در دم آخر در مقابل وسوسه های به ظاهر زیبنده شیطان ایستادگی کنم و در اوج ایمان و کمال خلوص به سوی تو بیایم.

پروردگارا؛ وقتی به گذشته خود نظر می کنم عرق شرم بر پیشانیم می نشیند. یک عمر معصیت کردم و حال با دست خالی و با باری از گناهان به سوی تو آمدم. پس مولای من به لطف و کرمت، قلم عفو بر جرائم و گناهان من بکش. خدایا تو همواره از نعماتت عطا کردی و من در مقابل خطا.

اگر بر این مصیبت آنقدر بگریم که مژگانم بریزد و آنقدر رکوع کنم که بند بند استخوان هایم از هم جدا شود و آنقدر سجده کنم که پیشانیم زخم شود، باز من بر تو حقی ندارم مگر این که با فضل و رحمتت از این بنده حقیر درگذری...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار