سردار نقدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تا وقتی انسان‌های ضعیف النفس هستند نجومی بگیران نیز خواهند بود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که وسوسه‌های شیطانی و انسان‌های ضعیف النفس وجود دارند، بعضا شاهد وجود افراد اختلاس‌گر و نجومی‌بگیر نیز خواهیم بود.
کد خبر: ۲۲۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ - 06February 2017
وقتی وسوسه های شیطانی وجود دارد نجومی بگیران نیز خواهند بودسردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره وجود اختلاف طبقاتی در کشور اظهار داشت: در سال‌های اخیر اگر چه فاصله طبقاتی وجود داشته اما قانون‌مند نیست و نظام با آن مقابله می‌کند اما قبل از انقلاب فاصله طبقاتی به صورت قانون بود و حتی قاعده بر این بود که تبعیض زیادی وجود داشته باشد و این هم نهادینه شده بود.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی وقتی کسی حقوق نجومی می‌گیرد نظام با آن تعارض ایجاد می‌کند، بیان داشت: به عنوان مثال وقتی رضاخان ایران را ترک می‌کند، 65 هزار سند منگوله دار و مقدار زیادی اسناد با خود می‌برد که انگلیسی‌ها با اطلاع از وجود چنین اسنادی، آن‌ها را از رضا خان می‌گیرند و سپس او را راهی می‌کنند؛ بدین ترتیب اسنادی که قرار بود رضا خان با خود ببرد را انگلیسی‌ها به یغما بردند.

سردار نقدی ادامه داد: قبل از انقلاب همه خاندان سلطنتی در کاخ‌ها زندگی می‌کردند مانند کاخ سعدآباد که چندین هکتار است؛ البته این تنها یکی از چندین کاخی بود که خاندان سلطنتی از آن استفاده می‌کرد؛ در واقع این نشان می‌دهد که قبل از انقلاب زندگی اشرافی در خاندان سلطنتی نهادینه شده بود.

وی افزود: البته در سال‌های اخیر اگر چه برخی‌ها با سوء استفاده از موقعیت‌هایی که داشتند اختلاس‌هایی انجام دادند یا حقوق‌هایی نجومی گرفتند اما نظام با آن‌ها مقابله کرده و می‌کند؛ با این وجود تا زمانی که وسوسه‌های شیطانی و انسان‌های ضعیف النفس وجود دارند بعضا شاهد وجود چنین مواردی خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: حالا ممکن است برخی‌ها از افراد ضعیف النفسی که اختلاس می‌کنند و به نوعی حقوق دیگران را تضییع می‌کنند، حمایت کنند و آن‌ها را انسان‌های خوبی بدانند اما مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه، همواره خواهان مقابله نظام با چنین افراد و اقداماتی است؛ اینجا است که باید قدر ایشان را بدانیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار