بیانیه شورای عالی انجمن‌های جانبازان به مناسبت 22 بهمن؛

اجرای اقتصاد مقاومتی دشمن را خلع سلاح می‌کند

شورای عالی انجمن‌های جانبازان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: «بر همه مسئولان نظام است که با اجرای کامل اقتصاد مقاومتی برای همیشه دشمن را خلع سلاح و ناامید گردانند.»
کد خبر: ۲۲۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ - 06February 2017
اجرای اقتصاد مقاومتی دشمن را خلع سلاح خواهد کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، شورای عالی انجمن‌های جانبازان به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است:

پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 میراث گران‌بهای سال‌ها ایستادگی و مبارزه ملتی نستوه بود، که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) سیطره نظام دیکتاتوری و سلسله طاغوت را بر نتابیدند و با مقاومت و پایمردی مردان و زنان این مرز و بوم سرانجام به آرمان‌های والای خود که همانا بر افراشتن پرچم لا اله الا لله و حاکمیت نظام مردم سالاری دینی و تجلی فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های انسانی و اسلامی بود، دست یافتند و در این راه هزاران تن از جوانان برومند و فداکار، مظلومانه جان خود را نثار پیروزی انقلاب اسلامی کردند و نام و یادشان جاودانه شد.

استمرار اهداف و آرمان‌های حضرت امام (ره) در سایه تبعیت از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیه‌الله العظمی خامنه‌ای، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران که از ابتدای پیروزیِ انقلاب اسلامی به گونه‌های مختلف، از حمله نظامی تا توسل به جنگهای نیابتی، تحریم اقتصادی و تلاش در اجرای پروژه نفوذ، ادامه داشته، جای هیچ محملی برای اعتماد به آن را باقی نگذاشته است.

پیشرفت‌های چشمگیر علمی و دفاعی کشور اسلامی ایران باعث شده است که آمریکای جنایتکار به بهانه ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای فشارها و تحریم‌های غیرقانونی را بر نظام اسلامی تحمیل کرده و می‌‌کوشد با این حربه مردم مقاوم و مسلمان کشورمان را به تسلیم وادار کند، که بر همه مسئولان نظام است که با اجرای کامل اقتصاد مقاومتی برای همیشه دشمن را در این نبرد نیز خلع سلاح و ناامید گردانند.

بیداری ملت‌های مسلمان حاصل ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار است و کشورهای مسلمان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی می‌توانند شاهد تحولات عظیم و چشمگیری در کشورهای خود باشند و خود را از زیر سلطه استعمار جهانی رها سازند.

در طلیعه 22 بهمن سال1395 شورای عالی انجمن‌های جانبازان جهت بیعت با مقام عظمای ولایت، دوشادوش مردم شهید پرور ایران اسلامی در راهپیمایی این روز عزیز شرکت و از همه خانواده‌های ایثارگران نیز دعوت می‌نماید با شکوه هر چه تمام‌تر در این مراسم شرکت و یاد شهیدان را گرامی بدارند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار