حضور رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار قم+ تصاویر

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم حضور یافت و از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های این اداره کل قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ - 06February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، علی اصغر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، عصر روز گذشته در محل اداره کل حفظ آثار قم حضور یافت و ضمن دیدار با تعدادی از فعالان هنری در زمینه فیلم و هنر دفاع مقدس، از اقدامات صورت گرفته در این راستا تقدیر کرد.

در این دیدار یعقوب اکبریان تهیه کننده و کارگردان چندین فیلم کوتاه دفاع مقدس، مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم، مجتبی جانباز مسئول پایگاه بسیج صداوسیمای مرکز قم، مهدی عباسی مسئول موسسه فرهنگی هنری راویان فتح و محمدجواد قدسی کارشناس هنری اداره کل حفظ آثار قم، اقدامات، دیدگاه ها و راهکارهای خود و موانع موجود در زمینه نشر هنری آثار دفاع مقدس را ارائه دادند.

سپس احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، فعالیت های انجام شده و ظرفیت های هنری موجود در زمینه دفاع مقدس در استان و همچنین دغدغه های مطرح در این راستا را مورد توجه قرار داد.

در ادامه این دیدار، رئیس سازمان هنری و امور سینمایی در محل موسسه راویان فتح قم نیز حضور یافت و در جریان تولیدات نمایشی استانی، ملی و جهانی این موسسه، آرشیو دفاع مقدس و سایر اقدامات مرتبط با نشر آثار و ارزش های حوزه دفاع مقدس قرار گرفت.

حضور در همایش جنگ نرم بسیج اساتید استان و اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس به مناسبت دهه فجر و رونمایی از پنج کتاب دفاع مقدس نیز بخش دیگری از برنامه های علی اصغر جعفری در قم بود.

حضور رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار قم+تصویرحضور رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار قم+تصویرحضور رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار قم+تصویر

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار