دیدار سرهنگ آسمند با خانواده‌های شهدا در یاسوج

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده سه نفر از شهیدان شهر یاسوج دیدار کرد.
کد خبر: ۲۲۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ - 06February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده‌های شهیدان «نوذر جوکار»، «هادی شفیعی» و «نجات‌علی نیکونژاد» سرکشی کردند.

سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند در این دیدار خانواده‌های شهدا را از ذخایر دوران پرافتخار دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت: شهدای گرانقدر بدون هیچ چشمداشتی به پیام امام و رهبر خویش لبیک گفتند و جانانه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با فداکردن جان خود اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به بازماندگان قافله شهادت و خانواده‌های آنها، تصریح کرد: همه نهادهای مسئول و خدمت‌گذار باید قدر خانواده‌های شهدا را بدانند و برای حل سریع مشکلات آنها تلاش کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «زنده نگهداشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست»، بنابراین سرکشی از خانواده شهدا هم می‌تواند مرهمی بر قلب‌های مادران و پدران و یادگاران این عزیزان و همچنین گرامی‌داشت یاد حماسه آفرینان سال‌های خون و آتش و استقامت باشد.

در ادامه خانواده‌های هر کدام از این شهدای عزیز به بیان خاطره‌هایی از شخصیت و جانفشانی‌های شهیدان پرداختند.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها