مدیحه سرایان و شاعران انقلابی در قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از مداحان و شعرای انقلابی قم به همت بسیج مداحان و کانون مداحان و شاعران استان در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 06February 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، در مراسم تجلیل از مداحان و شعرای انقلابی، حاج عباس حیدرزاده رییس کانون مداحان و شاعران استان قم ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره مادحین و شاعران اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: مداحان و شاعران بزرگوار مرحوم حاج حسین محلوجی، مرحوم شیخ عبدالحسین اشعری و مرحوم حاج حسن اشعری، به‌گونه‌ای در طول زندگی خود رفتار کردند که انسان نقطه‌ضعفی در آن پیدا نمی‌کند به‌خصوص در بحث ولایت مداری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و اخلاص سرآمد و زبانزد بودند.

وی با تأکید بر این‌که ما باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب ، ولایت مداری خود را در عمل نشان دهیم، افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال ترویج سکولاریسم در هیئات مذهبی هستند، ولایت مداری و انقلابی بودن لازمه دفع خطر دشمن است.

رییس شورای قشر بسیج مداحان استان قم بیان کرد: امثال محلوجی‌ها و اشعری‌ها در خط ولایت بوده و در همه عمر خود پشتیبان امام راحل و نهضت بودند و امروز ما به یاد آن‌ها هستیم و باید از سیره و رفتار آن‌ها الگو گیری کنیم.

در این مراسم از شخصیت مانگار سه چهره ماندگار مرحوم حاج حسین محلوجی، مرحوم شیخ عبدالحسین اشعری و مرحوم حاج حسن اشعری تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها