سردار پاکپور:

سپاه برای رفع محرومیت از سیستان‌ و بلوچستان «تمام امکانات» را به میدان آورده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه برای رفع محرومیت از سیستان و بلوچستان تمام امکانات را به میدان آورده است.
کد خبر: ۲۲۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ - 06February 2017
سپاه برای رفع محرومیت از سیستان‌ و بلوچستان «تمام امکانات» را به میدان آورده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم بهره‌برداری از 832 پروژه‌ محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت این استان در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خدمات سپاه، پاسداری از اسلام و انقلاب است، بنابراین سپاه تلاش کرد تا در مسیر رفع مشکلات مردم ورود پیدا کند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: مشکل اساسی در مناطق محروم مربوط به عقب‌ماندگی‌هایی است که از دوران رژیم طاغوت برجای مانده است.

سردار پاکپور ادامه داد: با تلاشی که صورت‌ گرفته تلاش شده است که این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود و سپاه و نیروی زمینی در حد توان خود اقدامات محرومیت‌زدایی را انجام داده‌اند.

وی گفت: در همین راستا امروز نیز شاهد افتتاح 823 پروژه هستیم که این پروژه‌ها تقدیم حضور مردم می‌شود.

سردار پاکپور افزود: در سیستان و بلوچستان باید به اشتغال، محرومیت و بیکاری استان توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه محرومیت حجم زیادی از امکانات کشور را طلب می‌کند، بیان کرد: اگر فقر، محرومیت و بیکاری از این استان به حداقل برسد، ناامنی به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه برای رفع محرومیت از سیستان و بلوچستان تمام امکانات را به میدان آورده است اما اشتغال ناشی از این پروژه‌ها کوتاه‌مدت است و باید برای اشتغال بلندمدت برنامه‌ریزی و بسترهای لازم فراهم شود.

سردار پاکپور با تأکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم شود، گفت: بیمارستان‌های صحرایی موجود در منطقه خدمات زیادی به مردم منطقه ارائه داده است.

وی گفت: احداث جاده‌ها، آب‌رسانی و حفر چاه از الزامات اساسی مورد نیاز مردم روستاها بوده که نیروی زمینی سپاه این مهم را در دستور کار قرار داده است.

سردار پاکپور ادامه داد: رسالت ما پاسداران کمک به مردم است، با هر چیزی که زمینه ناامنی برای آنان را فراهم کند مقابله می‌کنیم و در هر زمینه‌ای که به مردم آسیب وارد شود، سپاه وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار