نشست هم اندیشی تشکل­ های مرتبط با دفاع مقدس در مشهد برگزار شد

همزمان با دهه فجر انقلاب نشست هم اندیشی مسئولین تشکل­ های مرتبط با حوزه دفاع مقدس خراسان رضوی به میزبانی انجمن راویان فتح رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ - 06February 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، در ابتدای این جلسه عباس تیموری از فرماندهان گردان­ لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس و رئیس هیئت مدیره انجمن راویان فتح رضوی با اشاره به توصیه­ های مقام معظم رهبری مطالبی را در خصوص انجام کارهای تشکیلاتی و نیز فعالیت­های فرهنگی توسط مجموعه­ های مردمی پرداخت و اهمیت کار جمعی و انسجام جلسات رزمندگان و تشکل های حوزه دفاع مقدس را خواستار شد.

سپس سردار نجاتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار خراسان رضوی در سخنانی آمادگی این اداره کل را در خصوص بکارگیری ظرفیت­ های قانونی به منظور ارتقا سطح کیفی فعالیت­های این مجموعه­ ها اعلام کرد.

در ادامه مسئولین تشکل­ ها به بیان دیدگاه ­های خود پرداختند. در پایان این جلسه نیز مقرر شد تشکلی منسجم با برگزاری جلسات مستمر با حضور مجموعه ­های فعال دفاع مقدس ایجاد شود. همچنین تهیه چشم انداز و ساختار تشکیلاتی و ارتباط بیشتر تشکل­ها با مجموعه­ های متولی مانند سپاه، اداره کل حفظ آثار و فرهنگسرای پایداری صورت بگیرد.

در این جلسه مسئولین هیئت شهدای تبلیغات، شهدای ادوات، شهدای اطلاعات تیپ ویژه شهدا، رزمندگان واحد اطلاعات، رزمندگان گردان اخلاص، هیئت انصار المهدی(عج)، هیئت رزمندگان دعای ندبه، فرهنگسرای پایداری، ادوات لشکر 5 نصر، حفظ آثار سپاه امام رضا(ع)، تخریب ویژه شهدا و رزاقی، سلطانی، موسوی، صدوقی، سلیمانی، آرانیان، سعادتمند، رستمیان آرام و نعمتی از یادگاران دفاع مقدس و از فعالان ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار