فراخوان علمای بحرین در آستانه سالگرد انقلاب بحرین

علماى بحرين در آستانه سالروز انقلاب 14فوریه بیانیه‌ای صادر و با خون شهدا و ملت کشورشان تجدید عهد کردند.
کد خبر: ۲۲۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ - 06February 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، علماى بحرين در آستانه سالروز انقلاب 14 فوریه بیانیه‌ای صادر و با خون شهدا و ملت تجدید عهد کردند.
 
علما در این بیانیه خواستار حفظ حضور با قوت ملت در میادین شدند و از نسل جدید انقلاب نیز خوساتند متمایز و پرنشاط فعالیت کنند. آنها همچنین تا کید کردند که وامدار حضور قدرتمند بانوان هستند.

متن بیانیه صادره از سوی علمای بحرین:

باسمه تعالی
اینک میقات انقلاب مظفر ما فرارسیده است. این شعله عزت و کرامت است که سالی پس از سال دیگر از خون شهدا برضد قاتلان، فاسدان و گردنکشان زبان کشیده و نورش الهام بخش و روشن کننده قلب‌های آزادمردان و انقلابیون است.

14 فوریه تاریخی به یادماندنی و صفحه‌ای غرور آفرین و نورانی در حافظه این ملت است، ملتی که در برابر اشغالگران، مهاجمان و ظالمان در طول تاریخ تا کنون سرفرود نیاورده و تا ابد سر فرود نخواهد آورد. هرگز دست ذلت به سویشان دراز نکرده و کمر بندگی برایشان خم نکرده است.

و اکنون پس از شش سال انقلاب، نسل نو و امیدبخشی ظهور کرده، نسل نویی که به چشم خود حماسه اسطوره‌ای جوانشان را در طول این شش سال دیده است، قامت ایستاده و تدابیرحکیمانه پدرانشان، قلب آرام و محکم مادرانشان را دیده است. آنان نظاره‌گر بوده‌اند خانواده، دوستان، همکلاسی و همشهری هایشان را، علمای کشور، فرهیختگان، پزشکان، کارگران، کارمندان، آموزگاران، ورزشکاران و همه و همه را، از اقشار مختلف، که در مسجد (امام صادق (ع) منطق دراز (و در پای منبر آیت الله عیسی قاسم) فریاد «لن نرکع الا لله»، «جز در برابر خداوند سر فرود نخواهیم آورد» و در محافلشان مشت گره کرده که «هیهات منا الذلة» فریاد زنند و در وسط این انقلاب فراگیر جوانه‌هایی در حال رشد و نمو بود که تبدیل به نسل جوانان امروز شد.

این نسل امیدبخش، نسل جوانان فدایی و قهرمانانی چون مصطفی حمدان ( که در دفاع از آیت الله عیسی قاسم در برابر مهاجمان مسلح با مجروحیت در بستر مرگ مغزی ست) مورد خطاب امروز ماست، از آنها می‌خواهیم تا از امسال جلوه‌ای متمایز، مملو از تحرک و فعالیت، شادابی و امید از خود بروز دهند، ان شاءالله.

همچنین از ملت شريف خواستاريم تا رشته كار را بدست گرفته و خشم خود را در جهت رضاى الهى و دين عمق بخشيده و هدايت کنند، در ميادين حفظ وطن حضور وسیع داشته و در تمامی تظاهرات‌ها و فعالیت‌های مسالمت آمیز مشارکت فعال داشته باشند.

امروز باید در مقابل حضور قدرتمندانه بانوان فهیم و آگاهمان در طول سالیان انقلاب کمال تجلیل و تقدیر را داشته باشیم، تاکید می‌کنیم که همگی ما و کل وطن مدیون و وامدار این حضور مبارک هستیم.

در اینجا و بدین مناسبت علما با شهداى ابرار و ملت شریف تجدید عهد می کنند تا به خون‌های پاک ریخته شده وایثار و جانفشانی گران‌بهای ملت تا دستیابی به تمامی خواسته‌های به حقشان وفادار بمانند.

خداوندا شهدای اسلام و وطن را مورد رحمت خود قرار ده، مجروحان ما از جمله مصطفی حمدان را شفا عنایت بفرما و برای اسرای زندانی و ایثارگران گشایشی قرار ده.

علمای بحرین
 ٨ جمادي الأولى ١٤٣٨هـ
٦ فوريه ٢٠١٧م
١٨ بهمن ١٣٩٥ش
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها