بهادری تاکید کرد؛

لزوم تعامل بیشتر کانون وکلا و بسیج حقوقدانان/ وکلا و حقوقدانان مهمترین مدافعان نظام هستند

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: نظام ما مبتنی بر حاکمیت قانون است و حامی قانون نیز حقوقدانان و وکلا هستند. مهم ترین حامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران حقوقدانان و وکلا هستند.
کد خبر: ۲۲۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ - 06February 2017
لزوم تعامل بیشتر کانون وکلا و بسیج حقوقدانان/ وکلا و حقوقدانان مهمترین مدافعان نظام هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «علی بهادری» رئیس سازمان بسیج حقوقدانان در مراسم گرامی داشت دهه فجر، کانون وکلا را خانه مدافعان حق دانست و با تأکید بر تعامل کانون وکلا با بسیج خاطرنشان کرد: بسیج به دنبال پاسداری از حقوق ملت ایران در جنگ نرم است و رسالت اصلی حقوقدانان و وکلا نیز حفاظت از حقوق افراد و ملت است به همین دلیل میان رسالت این دو نهاد ارتباط نزدیکی وجود دارد.
 
بهادری رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را هدف اصلی ایجاد انقلاب برشمرد و یادآور شد: بسیج سعی می‌کند در این سه زمینه از انقلاب دفاع کند. کار وکالت نیز صیانت از افراد یا نظام در برابر ناحقان است.
 
وی افزود: در حوزه بین المللی نهاد وکالت باید بتواند از منافع ملت حفاظت کند.
 
رییس سازمان بسیج حقوقدانان همچنین با تأکید بر استقلال کانون وکلا بیان داشت: تا نهادی خود استقلال نداشته باشد نمی‌تواند از استقلال دیگر نهادها حمایت کند.
 
وی یادآور شد: نظام ما مبتنی بر حاکمیت قانون است و حامی قانون نیز حقوقدانان و وکلا هستند. مهم ترین حامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران حقوقدانان و وکلا هستند.
 
بهادری در بخش پایانی سخنان خود با ابراز تأسف از کمرنگی ارتباط بسیج و جامعه حقوقدانان تصریح کرد: اگر به دنبال واگرایی و دور شدن از هم باشیم نمی‌توانیم از حقوق خود دفاع کنیم.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار