اجمالی/ صبح امروز در حوزه هنری صورت گرفت

مومنی شریف در سمت خود ابقا شد

آئین تمدید حکم ریاست محسن مومنی شریف در حوزه هنری امروز صبح با حضور حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران مراکز حوزه در استانها در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ - 28June 2014

مومنی شریف در سمت خود ابقا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، آئین تمدید حکم ریاست «محسن مومنی شریف» در حوزه هنری صبح امروز با حضور حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران مراکز حوزه  در استانها در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

مومنی شریف با ابراز خوشحالی از همزمانی دوره جدید کار در حوزه هنری با آغاز ماه مبارک رمضان بیان کرد: کار در 4 سال پیش با امروز تفاوت هایی دارد. گروهی معتقد به کار بی قید و شرط در حوزه هنری بوده و اعتقاد دارند مسائل کشور و انقلاب عوض شده و باید وحدتی در کشور ایجاد شود و به گونهای از انقلاب و ارزشها دوری می کردند.

وی با بیان اینکه دلیل به انحراف کشیدن حوزه هنری در دهه 70 به دلیل مدیریت حاکم بر آن بود، افزود: برخی دوستان معتقد به حوزه هنری اوایل دهه 60 بودند، اما من به حوزه ای اعتقاد داشتم که به درد امروز بخورد و در میدان عمل بسیار جدی از آرمانهای انقلاب و دفاع مقدس دفاع کند و متناسب با  دهه چهارم انقلاب باشد.

 رئیس حوزه هنری با اشاره به اینکه برای بازسازی حوره استناد ما به منویات مقام معظم رهبری است،  تصریح کرد: ایشان به عنوان یکی از بنیانگذاران انقلاب پشتیبان حوزه هنری است  که از حوزه هنری هموارهب ه عنوان پایگاه همیشه حزب الله یاد کرده و به بنده فرمودند، حوزه هنری انقلاب اسلامی برای انقلاب است و باید بدرخشد.

نظر شما
پربیننده ها