معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت مسئولیت مسئولان فرهنگی همدان را بیشتر می کند

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: برگزاری ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان مسئولیت مسئولان فرهنگی استان را در حوزه توجه به دفاع مقدس را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۲۲۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ - 06February 2017

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرگرد پاسدارعلی بقایی با اشاره به برگزاری ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان اظهار داشت: این مراسم روز 20 بهمن ماه ساعت 9:30 در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مقامات لشگری و کشوری و جمعی از نویسندگان حوزه ادبیات دفاع مقدس و پایداری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و نهادهای فرهنگی همدان برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه ضمن پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، از سه تقریظ رهبر معظم انقلاب بر سه اثر ارزشمند «وقتی مهتاب گم شد»، «دختر شینا» و «گلستان یازدهم» رونمایی می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه این برنامه ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت است که همدان میزبان آن است، از برگزاری چهار برنامه پاسداشت در تهران و برنامه پنجم پاسداشت در کرمان خبر داد.

وی با اشاره به ویژگی خاص ششمین برنامه پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان، تعداد کتاب‌های آن را بیشتر از دوره‌های قبل عنوان کرد و گفت: در سایر آثار راوی و نویسنده و قهرمان داستان غیر بومی بودند، اما در هر سه کتابی که رهبری بر روی آن تقریظ نوشته‌اند، قهرمانان داستان و نویسندگان متعلق به استان همدان هستند.

بقایی با بیان اینکه این ظرفیت والا، مسئولیت مسئولان فرهنگی این استان را در حوزه توجه به دفاع مقدس را بیشتر می‌کند، گفت: نویسندگانی چون بهناز ضرابی‌زاده و سردار حسام، تنها یکی از نویسندگان شاخص استان هستند که معتقدم همه آنها باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهدای همدان جزء برجسته‌ترین‌ها هستند، گفت: باید با حمایت از نویسندگان عرصه دفاع مقدس زمینه‌ای را فراهم کرد که تمام این شهدا معرفی شوند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از حضور مسئولان کشوری و لشگری، خانواده شهدا، نویسندگان، آحاد مردم و دوست داران ادب و فرهنگ در این برنامه خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه استان همدان بارها مورد تجلیل مقام معظم رهبری قرار گرفته‌ که باید با برگزاری مطلوب این برنامه، زمینه توجه به دارالمومنین همدان بیشتر شود.

وی با اشاره به حمایت مجموعه فرهنگی سپاه از سه کتاب ارزشی «وقتی مهتاب گم شد»، «دختر شینا» و «گلستان یازدهم» افزود: همه باید به صورت یک پارچه در حوزه فرهنگی به صورت جبهه‌ای وارد کار شویم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار