مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود خبر داد؛

اعزام بیش از 240 دانشجوی دانشگاه‌های شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود گفت: بیش از ۲۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرستان شاهرود، از سوی بسیج دانشجویی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ - 07February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، محمد جلیلی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود اظهار داشت: این دانشجویان در قالب ۲ کاروان برادر و خواهر و به صورت مجزا در اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

جلیلی اظهار داشت: دانشجویان از مناطق شلمچه، هویزه، اروند کنار، طلائیه، فکه، خرمشهر و یادمان های اهواز بازدید به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه فرهنگي، ارزشي راهيان نور براي حفظ آثار و بركات گنجينه تمام نشدني دفاع مقدس و در راستاي حفاظت از اين ارزش‌هاي گرانقدر بوده است، سرزمين دفاع مقدس را مرز پيوند كربلاي خميني با نينواي حسيني(ع) دانست و تصریح کرد: یک از اهداف اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی، سازندگی است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود بیان داشت: آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو ها و اسطوره های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز از اهداف راهیان نور عنوان و خاطرنشان کرد: معرفی و حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و ثبت، ضبط و انتقال ارزشهای آفریده شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس برای همه نسل ها از دیگر اهداف این برنامه معنوی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار