رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

اجازه کم‌رنگ شدن راه و اندیشه شهدا را نمی‌دهیم

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: اگر راه شهدا را مقدس می‌دانیم، نباید اجازه بازگشت به دشمنان بدهیم و نباید اجازه بدهیم افرادی در لباس روحانی و در لباس انقلاب، راه و اندیشه شهدا را کم‌رنگ کنند.
کد خبر: ۲۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ - 07February 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی زیارتی در یادواره ۶۳ شهید گرانقدر انقلاب اسلامی استان گیلان که با حضور خانواده‌های شهدای انقلاب و شهدای مدافعان حرم در حسینیه شهدای سپاه قدس گیلان برگزار شد، اظهار داشت: خون یک شهید در یک کوچه باعث دگرگونی سایر جوانان در یک محل و جامعه می‌شود.

وی گفت: اگر راه شهدا را مقدس می دانیم نباید اجازه بازگشت به دشمنان بدهیم و نباید اجازه بدهیم افرادی در لباس روحانی و در لباس انقلاب، راه و اندیشه شهدا را کمرنگ کنند.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه  استکبار ستیزی مهمترین و اصلی ترین برنامه ملت ایران بود، بیان کرد: حتی در پیش از انقلاب حتی نیروهای ارتشی هم از استکبار دلزده شده بودند ، چون فطرت انسانی در آن ها زنده بود.

روحانی خطر اشرافی گری را سمی مهلک برای انقلاب دانست وادامه داد: کسانی که به شهادت رسیدند برای این بود که ملت مظلوم ما در  فقر وگرفتاری نماند و اختلاف طبقاتی و اشرافی گری از بین رود.

وی با بیان اینکه امام نسبت به رواج اشرافی گری هشدار می دادند، گفت: حرام خواری باعث پول پرستی، شهوت پرستی و اشرافی گری می شود.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی افزود: خطری که انقلاب، کشور و نوامیس ما  را تهدید می کند روحیه ریخت و پاش و تجمل گرایی است که ما را به سمت بیگانه پرستی می کشاند.

وی ادامه داد: کسانی که دچار زر پرستی و حقوق های کلان و نجومی می شوند و بعد از انقلاب هم دم می زنند باید بدانند که این دو در کنار هم قرار نمی گیرند.

وی با بیان اینکه بزرگترین ضربه این دولت اشرافی گری و سازش با آمریکا است که  باعث ایجاد خطر نابودی کشور می شود، گفت: نباید در مقابل این توطئه بی تفاوت باشیم در غیر این صورت در  ظلم اینها شریکیم.

روحانی تصریح کرد: اگر ملت ما، نیروهای بسیجی ما در مقابل این نجومی بگیرها می ماندند عده ای نمی توانستند رهبر انقلاب را خون به جگر کنند.

وی با بیان اینکه اگر شمر به امام حسین(علیه السلام) آب می داد آمریکا هم به ایران چیزی می داد، گفت: استکبار جهانی در حال نابودی است وآینده جهان در دست اسلام است.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ادامه داد: با جنایات و خونریزی می خواستند اسلام را بد نام کنند ولی دست خودشان رو شد اما دولت تدبیر و امید به آمریکا آبرو داد.

وی با بیان اینکه تمام شرکت ها و سرمایه دارهای جهان به ستوه آمده بودند از مقاومت تحریم ها، گفت: اگر کمی دولت صبر می کرد می دید که آمریکا در شرف نابودی است  ولی روحانی  در جهت کمک به آمریکا وارد شد و آمریکا جارو جنجالی به راه انداخت که ایران شکست بخورد.

روحانی با بیان اینکه شهدا ولایت پذیر بودند، گفت:  تا زمانی که کشور پیرو ولایت فقیه باشد مصون از دشمن است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب سرنوشت سازترین پیام ها و سرمشق ها را در سال های اخیر دادند ولی فقط در حد رسانه ای شدن بود، افزود: افسوس که رهبر مظلوم و تنها واقع شده است.

روحانی با بیان اینکه سپاهیان و بسیحیان فکر کنند که در مقابل مظلومیت رهبر چه کاری باید کرد، افزود: پیام دیگر شهدا مقاومت، ایستادگی و تسلیم نشدن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها