فتحی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جستجو برای یافتن 4 مفقود حادثه ریزش بهمن در جیرفت و آبعلی ادامه دارد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: جستجو برای یافتن مفقودان حادثه ریزش بهمن در جیرفت و آبعلی توسط تیم‌های امدادی ادامه دارد.
کد خبر: ۲۲۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ - 07February 2017
جستجو برای یافتن کارکنان اداره برق جیرفت همچنان ادامه دارد«شاهین فتحی» معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس گفت: طبق گزارشات رسیده چند مورد وقوع بهمن در کشور گزارش شد که براساس آن تعدادی از هموطنان فوت و تعدادی از آنها نجات پیدا کردند.

وی افزود: در حادثه وقوع بهمن در آبعلی تهران طی اقدامات صورت گرفته توسط تیم امداد و نجات 1 نفر نجات داده شد و 3 نفر جان خود را از دست دادند و 1 نفر مفقود شده که تیم 9 نفره امداد و نجات سازمان هلال احمر و دستگاه‌های محلی در حال جستجو هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در ادامه با اشاره به وقوع بهمن در دشت هویج لواسانات نیز اظهار داشت: در این حادثه 4 نفر در زیر بهمن گیر افتادند که توانستیم 2 نفر را نجات دهیم اما به دلیل شرایط نامساعد و احتمال سقوط بهمن عملیات جستجو برای یافتن 2 نفر دیگر متوقف شده است.

فتحی خاطرنشان کرد: در حادثه وقوع بهمن در جیرفت کرمان نیز 2 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر مفقود شدند، برای یافتن 3 نفر دیگر که از کارکنان اداره برق بودند یک تیم 3 نفره با بالگرد و 3 تیم از جمعیت هلال احمر در منطقه حاضر و در حال جستجو هستند.

انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار