قدیری‌ابیانه در گفت وگو با دفاع پرس:

22 بهمن نشانه اقتدار و امنیت نظام اسلامی است/ پاسخ کوبنده مردم ایران به توهین‌های آمریکا در 22 بهمن

سفیر سابق ایران در ایتالیا گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه اقتدار و امنیت نظام اسلامی است و این حضور پرشور، امنیت ایران اسلامی را تضمین می‌کند این در حالی است که مردم با حضور در این راهپیمایی پاسخی کوبنده به توهین‌های آمریکا خواهند داد.
کد خبر: ۲۲۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ - 08February 2017

22 بهمن نشانه اقتدار و امنیت نظام اسلامی است / پاسخ کوبنده مردم ایران به توهین‌های آمریکا در 22 بهمنبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، 22 بهمن نشانه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران است. 22 بهمن یادآوری رشادت ها و فداکاری‌ها و شهادت طلبی های ملتی است که منسجم و خداجو پیرو ولایت و رهبری هستند و با نثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

22 بهمن یادآوری تمام زجرها و زنجیرهای زندانیانی است که سالهای استبداد و استعمار را پشت سرگذاشته؛ تبعید، شکنجه، تهدید، دوری از خانواده و ... را تحمل کردند.

بیست و دوم بهمن روزی است که سلاح ایمان به عنوان برنده ترین سلاح معنوی برهمه قدرت های پوشالی و مادی دنیا پیروز شد و توانست عظمت اسلام و قدرتش را بار دیگر به جهان سراسر مادی و ا ستکباری اثبات کند.

این روز، روز پیروزی و استقلال و آزادی ملتی است که اعلام آزادی و آ زادگی از یوغ و ستم استثمار را با فریاد و مشت‌های گره کرده به سراسر جهانیان اعلام کرده و در همه دنیا  طنین انداز کردند.

روز تاریخ ساز ملت ایران روزی است که جانشینی مستضعفان بر مستکبران عالم اعلام شد و روزی است که پرچمدار حرکت علوی و اسلامی توانست باپشتوانه ملتی ستمدیده به حکومت 2500 ساله شاهنشاهی برای همیشه پایان دهد و فریاد آزادی خواهی در اندیشه و عمل را برای مردم مسلمان ایران به ارمغان آورد. تجلی ایمان برکفر در 22 بهمن تجسم یافت و بعد از 38 سال ادامه دارد.

ضرورت پاسداشت این روز بزرگ و حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی 22 بهمن محمور گفتگوی ما با محمد حسن قدیری ابیانه،استاد علوم استراتژیک و سفیر سابق ایران در ایتالیا است.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در خصوص نقش و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در این برهه حساس اظهار داشت: حضور مردم در هر صحنه ای از انقلاب اسلامی ضروری و حساس است و انقلاب اسلامی ایران برپایه پایگاه مردمی به رهبری امام خمینی (ره) از ابتدا آغاز و شکل گرفته است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار کشور ایران را در سطح جهانی نشان داده و تقویت می کند و در حقیقت پاسخ نرم به تهدیدات سخت دشمنان این مرز و بوم  است.

قدیری ابیانه افزود: با توجه به شرایط حاضر جهان؛ بهترین نمونه اقتدار، عظمت و اتحاد با حضور مردم در کشور ایران شکل گرفته است  و در این راستا شرکت همه مردم در راهپیمایی 22 بهمن که با شور، شوق، شعور و بصیرت انقلابی روی می دهد باعث می شود تا بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی به نمایش درآید و به رخ جهانیان کشیده شود.

وی تاکید کرد: ملت ایران بعد از 38 سال همچنان وفادار، مقاوم و یک‌صدا ایستاده است تا نظام اسلامی پایدار و مقتدر به راهش ادامه دهد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن استکبار را متوجه بن مایه افکار عمومی جامعه ایرانی می کند، بیان داشت:  مردم هم صدا و همگام با هم وحدت و یکپارچگی در مسیر انقلاب اسلامی را در 22 بهمن فریاد خواهند زد.

سفیر سابق ایران در ایتالیا بیان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حتی تاثیرش از تجهیزات نظامی و بعد نظامی در بازدارنندگی بیشتر است و دشمنان متوجه می شوند که مردم ایران متحد و آگاه و با شعور در صحنه حضور دارند.

وی گفت: حضور هر یک از ما در این تظاهرات همچون تیری است که بر فرق دشمنان فرود می آید و توطئه های دشمنان را خنثی می کند. همان طور که در ماه رمضان توشه معنوی یکسال را اندوخته می کنیم وسلامت معنوی یکسال را تضمین می کنیم حضور در راهپیمایی 22 بهمن نیز باعث تقویت امنیت و اقتدار ایران اسلامی می شود و این اقتدار  را به رخ جهانیان می کشیم. نباید فراموش کنیم که این راهپیمایی وحدت مردم ایران را نشان می دهد و باعث می گردد تا انقلاب در مقابل تهدیدات خارجی بیمه شده و دشمنان ناامید گردند.

قدیری ابیانه یادآورشد: من از همه اقشارمردم دعوت می کنم تا همانند سالهای گذشته پرشور و با شعور انقلابی برای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و شعارهای انقلابی همانند «مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل» را سر دهند و به دنیا ثابت کنند که ما همچنان پیرو امام خمینی(ره) هستیم که می فرمودند: «شعارمرگ برآمریکا را می گوییم مرگ می آورد» را تکرار کنیم.

سفیر سابق ایران در ایتالیا ادامه داد: البته  آمریکا در حال حاضر در موضع افول قرار دارد و یک فرد فاشیست و نژادپرست در راس آن قرار گرفته است. نباید فراموش کنیم که جهانیان به ویژه مردم مظلوم و تحت ستم در دنیا به راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران چشم امید دارند و همه دنیا منتظر عکس العمل مردم ایران هستند تا ببینند در شرایط فعلی چگونه از نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی می کنند. مردم  انقلابی ایران  با بصیرت و آگاه همانند رودهای خروشان و به هم پیوسته در این اقتدار و افتخار ایرانی و اسلامی شرکت می کنند.


انتهای پیام/191
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار