قائم مقام رئیس سازمان صداو سیما:

صدا و سیما در تمام عرصه‌ها با فرهنگ بسیجی اداره می‌شود

در یک نگاه کلی صدا و سیما در تمام عرصه ها با فرهنگ بسیجی اداره می شود حتی در بخش سازماندهی و محتوا نیز برنامه ها برگرفته از همین محتوای فرهنگ بسیجی است.
کد خبر: ۲۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶ - 28June 2014

صدا و سیما در تمام عرصه‌ها با فرهنگ بسیجی اداره می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صداو سیما در آئیین تجلیل از دستاندرکاران تولید برنامه های مرتبط با بسیج در صداوسیما، گفت: اگر کارگردانی یا نویسنده ای اثر فاخری هم تولید کند اما خود به آن عقیده نداشته باشد، تأثیر منفی اش را بر بیننده می گذارد به عبارتی چنانچه نیت پاک، قصد غربت و حس درونی انسان در تولید اثری وجود نداشته باشد، اثر بخشی آن کاهش می یابد.

وی افزود: در فرهنگ بسیج صداوسیما قصد غربت و ترجیح اهمیت کار بر مسایل حاشیه ای نمایان و هویدا بوده به نحوی که اثر بخشی خود را در کارها همواره نمایان ساخته است.

قائم مقام رئیس سازمان صداو سیما ادامه داد: کار در بسیج باعث افزایش بهره وری و کارایی می شود و این همان وجهه تمایز کارکرد بسیج است لذا هرچه شعاع آن گسترش یابد، اثر گذاری و بهره وری نیز به همان میزان افزایش می یابد.

وی با اظهار این مطلب که گوهر گمشده کشورما مدیریت جهادی است، بیان داشت: این نوع مدیریت را ما در ۱۰ سال اول انقلاب به عینه  مشاهده کردیم به نحوی که طی این مدت بهره وری کارمندان، عمران و آبادی چندین برابر افزایش یافت چون خدمت به مردم صادقانه و بی ریا بود و زمان و مکان مهم نبود.  

حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته مولفه هایی را که در بسیج وجود دارد را با نام دیگری اجرا می کنند، اظهار کرد: در قرن حاضر جهت مقابله با تهاجم رسانه ای که علیه کشورما وجود دارد بهترین گزینه داشتن فرهنگ بسیجی است. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار