گفت‌وگوی اختصاصی دفاع پرس با امیر «فهمیده قاسم‌زاده»:

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نشان از توجه ایشان به دفاع مقدس دارد

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» برای بنیاد حفظ آثار بسیار مهم بوده و نشان از توجه رهبری به کتب دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۲۲۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ - 08February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، امیر سرتیپ محمد فهمیده قاسم زاده ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با گرامیداشت خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بحث نشر و یا تدوین کتاب هایی است که در رابطه دفاع مقدس به چاپ می رسند.

وی ادامه داد: در استان همدان تا کنون کتاب های زیادی در حوزه دفاع مقدس منتشر شده است و چهار کتاب وقتی مهتاب گم شد، آب هرگز نمی میرد، دختر شینا و گلستان یازدهم که مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته اند نیز از جمله این آثار ادبی هستند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور خاطرنشان کرد: تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آب هرگز نمی میرد» که حمید حسام آن را به رشته تحریر در آورده و انتشارات صریر آن را به چاپ رسانده است برای بنیاد حفظ آثار بسیار مهم بوده و این موضوع نشان از توجه رهبری به بحث کتاب دفاع مقدس و ترویج ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید دارد.

امیر فهمیده قاسم زاده همچنین با اشاره به اینکه این رویداد برای بنیاد یک افتخار است افزود: به نمایندگی از سردار بسیجی دکتر بهمن کارگر، ریاست محترم بنیاد ماموریت پیدا کردیم که در مراسم ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان حضور یابیم.

وی در پایان هم چنین با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس قطره ای در دریای بی کران حماسه عاشورا است تصریح کرد: کتاب هیچ گاه جایگاه خود را از دست نمی دهد و برای همه نسل به عنوان یک سند تا ریخی ماندگار شناخته می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار