مسئول بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه:

۳۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۳۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی تا پایان سال به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ - 08February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، برومند کشتمند مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از 10 مهرماه اعزام دانش‌آموزان به مناطق غرب و جنوب کشور آغاز شده است اظهار داشت: تا پایان سال 16هزار دختر و 14هزار پسر به این مناطق اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در طول سال بیش از 100 مرحله اعزام به این مناطق خواهیم داشت، گفت: امسال اعزام دانش‌آموزان کرمانشاهی در قالب کاروانهای راهیان نور از 10 مهر ماه آغاز شده و تا 28 اسفند ادامه دارد.

کشتمند از حضور دانش‌آموزان مقطع دوره دوم متوسطه در این اردوها خبر داد و افزود: این دانش‌آموزان با 200 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این اردوها با همکاری بسیج دانش‌آموزی سپاه نبی‌اکرم(ص) انجام می‌شود بیان کرد: مدت زمان اردوهای غرب یک روزه و اردوهای جنوب سه روزه خواهد‌ بود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در طول این اردوها اشاره کرد و گفت: این برنامهها شامل نمایش رزمی فرهنگی افلاکیان، آشنایی با مسائل اعتقادی، روایتگری دفاع مقدس و برنامه‌های متعدد فرهنگی و آموزشی است.

کشتمند برنامه‌های مناطق غرب را بازدید از یادمان مرصاد، ارتفاعات بازی‌دراز‌، پاوه و یادمان شهید چمران، پادگان ابوذر و منطقه عملیاتی مطلع‌الفجر عنوان و افزود: اجرای صبحگاه، بازدید از اروندکنار، زیارتگاه شلمچه، آبادان، اردوگاه شهید مسعودیان، منطقه عملیاتی فتح‌المبین و شرکت در رزمایش فرهنگی و هنری از برنامه‌های اردوی جنوب برای این عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار