حزب‌الله لبنان: تنها راه شکستن اراده صهیونیست‌ها مقاومت است

حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن تصویب قانون تصاحب اراضی فلسطین در کنست رژیم صهیونیستی، مقاومت را تنها راه از بین بردن اراده این رژیم دانست.
کد خبر: ۲۲۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ - 08February 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان تصویب قانون تصاحب اراضی فلسطین در کنست رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصویب این قانون، گامی دیگر در روند تسلط بر اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و تکمیل روند تغییر هویت سرزمین و ملت فلسطین از سوی این رژیم است.

در این بیانیه آمده است که ادامه دست‌اندازی‌های رژیم صهیونیستی به سرزمین‌ ملت فلسطین، لکه ننگی بر پیشانی همه قدرت‌هایی است که ادعای تلاش برای برقراری صلح در منطقه را دارند.

حزب‌الله در ادامه افزود: ادامه دست‌اندازی‌های اسرائیل به سرزمین فلسطین، دلیلی بر ناتوانی و تبانی جامعه جهانی است که هیچ اقدام عملی برای مجازات دشمن صهیونیستی و جلوگیری از ادامه نقض قوانین بین‌المللی و حقوق بشری توسط این رژیم انجام نمی‌دهد.

در این بیانیه همچنین آمده است که شهرک‌سازی و غصب اراضی فلسطین، اراده ملت فلسطین را در بازپس‌گیری حقوق و سرزمین و کرامتش که از سوی رژیم اشغالگر جنایتکار غصب شده است، از بین نخواهد برد.

حزب‌الله تاکید کرد: مقاومتی که ملت فلسطین آن‌را در مقابله با اشغالگران در پیش گرفته تنها راه و موفق‌ترین راه برای شکستن اراده صهیونیست‌ها و از بین بردن توسعه‌طلبی‌های آن‌ها و جلوگیری از تغییر هویت حقیقی فلسطین است.

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، شامگاه دوشنبه لایحه قانونی شمردن ساخت خانه‌ها، که بروی املاک شخصی فلسطینی‌ها ساخته می‌شود را در مرحله دوم و سوم خود به تصویب رساند.

این قانون حدود 4 هزار خانه را بروی املاک خصوصی فلسطینی‌ها «قانونی» کرده و همچنین به ساخت و سازها در شهرک‌های موجود نیز شتاب بیشتری خواهد داد.

به‌موجب این قانون، رژیم صهیونیستی اراضی اختصاصی فلسطینیان در کرانه باختری را مصادره کرده و آنها را به عنوان شهرک‌های صهیونیست‌نشین قلمداد می‌کند و در صورتی‌که مالکیت صاحبان اصلی این زمین‌ها به اثبات برسد، 125 برابر ارزش این زمین‌ها به آن‌ها غرامت پرداخت می‌شود و بدین‌گونه اراضی مذکور جزو املاک تحت تصرف رژیم صهیونیستی تا زمان توافق بر سر مسائل نهایی محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها