طی اقدامی جدید از سوی دادگاه واشنگتن صورت گرفت؛

اقامه دعوی علیه مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت جنگی

دادگاه واشنگتن روز گذشته علیه بنیامین نتانیاهو ،‌ آویگدور لیبرمن‌ و تزیپی لیونی به دلیل اقدام به جنایات جنگی علیه ملت فلسطین اقامه دعوی کرد.
کد خبر: ۲۲۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ - 08February 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس به نقل از شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی، روز گذشته دادگاه فدرال واشنگتن علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل اقدام به جنایات جنگی علیه ملت فلسطین اقامه دعوی کرد. غیر از نتانیاهو، چند تن دیگر از مقامات این رژیم، که روابط خوبی با رئیس‌جمهور جدید آمریکا دارند، نیز در لیست اقامه دعوی دادگاه واشنگتن قرار دارند.

شبکه ده تلویزیون اسرائیل با بیان این موضوع از زبان نشریه آمریکایی پلیتیکو افزود: اتهام این مقامات، کمک مالی به پروژه‌های شهرک سازی صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن است. این دعوی غیر از نتانیاهو، شامل «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ کنونی و «تزیپی لیونی» وزیر خارجه اسبق رژیم اشغالگر قدس نیز می‌شود.

گفتنی است فردی که این دعوی از سوی «مارتین مک ماهون»، دادستان دادگاه فدرال واشنگتن، به نمایندگی از سه هزار فلسطینی صورت گرفته است. وی همچنین به طور همزمان، موضوع درخواست غرامت از رژیم وهابیت سعودی به نمایندگان از خانواده‌‌های قربانیان 11 سپتامبر 2001 را برعهده دارد.

انتهای پیام/421  

نظر شما
پربیننده ها