آهنگساز دفاع مقدس:

هنرمندان حوزه دفاع مقدس باید دغدغه ها را بیان نمایند

این آهنگساز دفاع مقدس گفت: کسانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می کنند، باید دغدغه مند باشند تا بتوانند اثری زیبا و تاثیرگذار خلق کنند.
کد خبر: ۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹ - 08October 2013

هنرمندان حوزه دفاع مقدس باید دغدغه ها را بیان نمایند

فریدون شهبازیان آهنگساز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهارداشت: هر نهادی اعم از صدا و سیما، وزارت ارشاد و شورایی که در نهایت موسیقی را ارزیابی می کند، سیاستگذاری خاصی دارد که باید بین این سیاستگذاری ها وحدت وجود داشته و تصمیم گیران عرصه موسیقی، باید به موسیقی، شعر و ارتباط میان این دو اشراف کامل داشته باشند.

شهبازیان افزود: گاهی برخی اظهارنظرها توهین به هنرمندان محسوب میشود که نشان از بی اطلاعی و عدم شناخت درست تصمیم گیران این حوزه است.

وی با بیان اینکه هر کسی که بخواهد اثر ماندگاری در حوزه دفاع مقدس خلق کند باید ارزش های آن دوران را درک کرده باشد، تصریح کرد: اثری تاثیرگذار خواهد بود که صاحبش موضوع و شعر را به خوبی درک کرده باشد.

شهبازیان با ضروری دانستن دغدغه در عرصه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: کسانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می کنند، باید دغدغه مند بوده تا بتوانند اثری زیبا و تاثیرگذار خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر شاهد تولید آثار جذاب و ماندگار در حوزه موسیقی دفاع مقدس نبوده ایم، عنوان داشت: نداشتن دغدغه و انگیزه لازم می تواند یکی از دلایل اصلی آن باشد.

این آهنگساز دفاع مقدس تاکید کرد: مسئولین عرصه موسیقی دفاع مقدس باید برای انتقال صحیح مفاهیم ارزشمند جنگ تحمیلی به نسل جوان، برنامه ریزی کلان و زیربنایی داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها