فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

جمهوری اسلامی با فرهنگ دینی خود توطئه‌های نرم دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ماه مبارک رمضان زمان مناسبی برای آگاه‌سازی مردم در زمینه‌های مختلف است و مبلغان باید در زمینه ماهواره و بدحجابی در جلسات سخنرانی کنند.
کد خبر: ۲۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 28June 2014

جمهوری اسلامی با فرهنگ دینی خود توطئه‌های نرم دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه خراسان جنوبی صبح امروز در گردهمایی طلایهداران تبیلغ در جمع روحانیان، اظهار کرد: منبر و وعاظ از ظرفیت و تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند و باید در این ایام ماه رمضان از نهایت ظرفیتها استفاده کرد.

وی افزود: مبلغان بر حسب وظیفهای که دارند باید مردم را به سوی منش مقام معظم رهبری سوق دهند و همه وظیفه دارند تا جایی که میتوانند گرههای نظام جمهوری اسلامی را باز کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن از راه دور میتواند با برنامههای خود با جوانان این مرز و بوم بجنگد اما ملت ایران با استفاده از تعالیم دینی و اسلامی توان مبارزه رودررو را دارد.

نظری افزود: دشمن تنها قادر است با استفاده از ماهواره و اینترنت فرهنگ خود را به ما نشان دهد، اما نظام جمهوری اسلامی با فرهنگ دینی خود میتواند چهره به چهره فرهنگ خود را معرفی کند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بر این اساس بنا شده است که بتواند مردم را به سوی بهشت سوق دهد و همه مسئولان نظام اندیشهای غیر از این ندارند و تا زمانیکه با تأسی از ولایت فقیه اعتقاد به اندیشههای اسلامی و دینی داشته باشیم، باید به این سمت و سو برویم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دین باید و نباید دارد و در جامعه اسلامی امکان ندارد که دیندار باشیم و بایدها و نبایدهای دین را قبول نداشته باشیم.

نظری بهترین راه مقابله با فتنه را روشنگری و بصیرت دانست و افزود: همه وظیفه داریم با بصیرت باشیم و با موضوعاتی که سبب انحراف میشود، مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت مبارزه با ماهواره، اظهار کرد: مسئولان و مبلغان باید در زمینه ماهواره که آفتی بسیار بزرگ است، با بیان آسیب آن، مردم را آگاه کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان سالهای گذشته از ماهواره به عنوان گنداب فساد یاد میکنند و تاکید فراوان در راستای آگاهسازی ماهواره در اذهان عمومی دارند.

نظری با بیان اینکه نظام اسلامی باید ابزار را مدیریت کند، افزود: کار فرهنگی مدیریت اذهان، مهمترین رسالت نظام و مسئولان است که در این راستا با شعار نمیشود پیش رفت بلکه باید وارد عمل شد و وظیفه دولت اجرای قانون است.

وی تصریح کرد: برنامههای ماهواره مسموم است و عامل بسیاری از طلاقها، افسردگیها، بیبند و باریها، بدحجابیها است و بسیاری از بزهکاریها از ماهواره نشأت می گیرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در خطاب به مبلغان، گفت: ماه مبارک رمضان و منبر فرصت بسیار مناسبی برای آگاهسازی مردم در زمینههای مختلف از جمله ماهواره است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار