رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

تولید کتاب اهمیت زیرساختی دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کتاب و تولید مفهومی را با اهمیت دانست و کار در این حوزه را تاثیرگذار بر دیگر بخش‌ها معرفی کرد.
کد خبر: ۲۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷ - 28June 2014

تولید کتاب اهمیت زیرساختی دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تمدید حکم ریاست محسن مومنی شریف بر حوزه هنری که صبح امروز با حضور مومنی شریف و جمعی از مدیران بخشهای استانی این مرکز در تماشاخانه مهر برگزار شد، اظهار کرد: از مواردی که در حکم ریاست حوزه در این دوره به آن اشاره شده است توجه به جوان گرایی است. باید برای تربیت نسل جدید کار ویژهای داشته باشیم.

وی با تاکید بر ادامه تولیدات ارزشی در حوزههای مختلف گفت: در حوزه کتاب، ادبیات، فیلم و انیمیشن آثار خوبی داشتهایم.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه امروزه توجه به رسانهها بحث جدی است، تصریح کرد: رسانههای همسو با انقلاب جبههای و وسیع و عظیم است که میتوان در مقابل جبهه سلطه بایستد. امروزه شبکههای خبری انگلیسی در زمینه تجزیه عرقا فعالیت جدی میکنند. باید با توجه به ظرفیتهای موجود از مدیران ولایی استفاده شود.

وی مقوله اقتصاد و فرهنگ را از دیگر تاکیدات خود بر حکم مدیریتی جدید دانست و بیان کرد: زمانی ما را تهدید میکردند که تولیدات مورد استقبال قرار نمیگیرد اما امروزه میبینیم که تبلیغات به میزان فروش خوب و عرضه وسیع کتاب پاسخ مثبت داده است که باید به حوزه سینما و هنرهای تجسمی نیز اشاعه پیدا کند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار