سردار کاظمینی:

حل مشکلات کشور و مقابله با استکبار نیازمند روحیه انقلابی است

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: حل مشکلات کشور و مقابله با استکبار با روحیه انقلابی ممکن است و برخی کشورها با الگوبرداری از این انقلاب توانسته‌اند بر مشکلات خود فائق آیند.
کد خبر: ۲۲۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ - 08February 2017
حل مشکلات کشور و مقابله با استکبار نیازمند روحیه انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «محسن کاظمینی» فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی که با عنوان «میثاق با ولایت» برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی که در حال غارت منابع کشور ما بود از میهن بیرون رفت و تا به امروز مشغول مبارزه با استکباری هستیم که در راس آن آمریکاست و قصد دارد دوباره به منطقه برگردد و استکبار نتوانسته در این زمینه کاری بکند.
 
وی با اظهار امیدواری که در آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، بیان داشت: راه امام و شهدا ادامه خواهد داشت تا این انقلاب به مقصد نهایی خود و سپردن علم آن به دست امام زمان(عج) برسد.

سردار کاظمینی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه ما این است که‌ با همان روحیه انقلابی که در سال 57 داشتیم راه را ادامه بدهیم و جامعه ما برای حل مشکلات خود نیازمند روحیه انقلابی است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان کرد: اگر روحیه انقلابی در همه جای جامعه حاکم شود، دشمن هیچگاه چشم طمعی به این کشور نخواهد داشت.
 
سردار کاظیمی گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی در بیرون از مرزها با سرعت در حال گسترش است و همه کشورها از آن الگوبرداری می‌کنند، به این دلیل است که مردم ما با همان روحیه سال‌های اول انقلاب وحدت و ولایت پذیری خود را حفظ کرده‌اند و در این راه ایثارگری‌هایی داشته‌اند تا انقلاب به مقصد نهایی خود برسد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها