کمرئی:

آموزش و پرورش نقش موثری در تعالی انقلاب اسلامی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به نقش آموزش و پروش در تعالی انقلاب اسلامی، گفت: این نهاد همسو با سایر دستگاه‌ها برای رسیدن به تعالی انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۲۲۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ - 08February 2017
آموزش و پرورش نقش موثری در تعالی انقلاب اسلامی داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «علیرضا کمرئی» مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی که با عنوان «میثاق با ولایت» برگزار شد، اظهار داشت: سه عمل مهمی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، «مکتب تشیع»، «وحدت مردم» و «رهبری امام خمینی(ره)» بود.
 
وی ادامه داد: در رابطه با عامل اول باید گفت که مکتب تشیع باعث شد که انقلاب اسلامی به یک رمز تعالی نسبت به سایر انقلاب‌ها دست یابد. در رابطه با دومین عامل که وحدت مردم است نیز باید گفت که این عامل را نیز امروز می‌توان در جامعه دید و در همین مراسم شاهد نوعی وحدت میان ارتش، سپاه و بسیج هستیم. امروز وحدت مردم برای رسیدن به تعالی یک امر ضروری است. آموزش و پرورش نیز همسو با سایر دستگاه‌ها برای رسیدن به تعالی انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد.

کمرئی در خصوص سومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) این انقلاب را از سایر انقلاب‌ها متمایز ساخت و انقلاب ما امروز به انقلابی تبدیل شده است که ایمان در سراسر آن دیده می‌شود.

وی بیان داشت: شهید مطهری می‌فرمودند 12 سال شاگرد امام بودم و امام در راه رسیدن به انقلاب و پیروزی آن 4 موضوع را مهم می‌دانست که یکی داشتن ایمان بود و می‌فرمودند اگر تمام دنیا جمع شود، من از هدف خود دست بر نخواهم داشت. دوم اینکه به راهی که می‌رفت، ایمان داشت و هرگز تردید نداشت. امام خمینی(ره) شناخت کافی از روحیه مردم ایران داشت و این شناخت برای رسیدن به اهدافی که داشت مصمم می‌کرد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار