سردار اشتری خبر داد؛

بهبود شاخص‌های انتظامی و امنیتی پلیس در سال جاری

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد پلیس در 11 ماهه سال جاری اظهار داشت: در همه شاخص‌ها بهبود داشته‌ایم و اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند بوده است.
کد خبر: ۲۲۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ - 08February 2017
بهبود شاخص‌های انتظامی و امنیتی پلیس در سال جاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش فصلی فاتب در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و 22 بهمن ماه اظهار کرد: نیروی انتظامی اقدامات اولیه را برای هر چه باشکوه و امن‌تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن انجام داده است.

وی افزود: این برنامه‌ها اعم از برنامه‌های ترافیکی و انتظامی و در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی است.

سردار اشتری درباره عملکرد پلیس در 11 ماه گذشته گفت: در همه شاخص‌ها بهبود داشته‌ایم و اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند بوده است.

وی عنوان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که پلیس حرکت رو به جلو دارد و در زمان بحران نیز پلیس خوش درخشیده است و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس ارتقاء داشته است.

سردار اشتری در خصوص حادثه ملارد نیز توضیح داد: پلیس تعقیب و گریزی با سارقان مسلح داشت که متأسفانه در این تعقیب و گریز یکی از همکارانمان به شهادت رسید و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته افراد مجرم و قاتل نیز در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند و امیدواریم دستگاه قضائی هر چه سریعتر درباره این متهم سابقه دار تصمیم گیری کند.

وی همچنین درباره برنامه‌های پایانی سال پلیس گفت: با توجه به حضور مردم در مراکز خرید و افزایش تردد شهروندان حضور مأموران پلیس نیز به ویژه در مراکز خرید بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها