تازه مسلمان آرژانتینی:

راه شناخت انقلاب اسلامی مطالعه شخصیت «امام خمینی» و اهداف اوست

تازه مسلمان آرژانتینی با اشاره به اینکه برای شناخت انقلاب اسلامی ابتدا باید شخصیت «امام خمینی» و اهدافش را از تحقق انقلاب بشناسیم گفت:‌ انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی بوده است که حکومتش همان چیزی را اجرا کرد که در ابتدا شعارش را داد.
کد خبر: ۲۲۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ - 08February 2017
راه شناخت انقلاب اسلامی مطالعه شخصیت «امام خمینی» و اهداف اوستبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، همایش 4 روزه اندیشه راقی با حضور 27 مجموعه داخلی و 16 کشور از سراسر نقاط جهان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب در حال برگزاری است که  در نشست عصر دیروز  (سه شنبه 19بهمن ماه) چهار نفر از تازه مسلمانان از آمریکای لاتین حضور یافتند و درباره انقلاب اسلامی صحبت کردند.

محمد، از آرژانتین ویژگی منحصر به فرد بعدی انقلاب اسلامی را بی‌نیازی از قدرتهای زورگوی آن زمان دانست و گفت که انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در دنیا است که مقابل تمام زورگویان دنیا ایستادگی کرد.

محمد در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران برای خانواده، اجتماع و شهر دستورات اسلامی دارد و این نقطه متمایز دیگر این انقلاب است.

وی با اشاره به پایداری انقلاب اسلامی گفت: هیچ کدام از انقلاب‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد تاکنون پایدار نبوده است و نهایت اینکه پس از مرگ رهبران اصلی آن انقلاب یا این انقلاب‌ها به طور کلی از بین می‌رود یا از آن ایده‌ال‌هایی که داشتند فاصله می‌گیرند و پس از مدتی اهداف آن به فراموشی سپرده می‌شود. نمونه آن انقلاب‌هایی است که در آمریکای لاتین، کوبا ، روسیه و ... رخ داده است. اما انقلاب اسلامی ایران با وجود درگذشت بنیانگذار خود با همان اهداف اولیه و به همان سرعت به کار خود ادامه می‌دهد و جانشین بیانگذار انقلاب اسلامی نیز همان ایده‌ال‌ها و اهدافی را دارد که بنیانگذار آن داشت و بر اساس همان دستورات حرکت می‌کند.

محمد در مورد چگونگی مسلمان شدنش نیز گفت که در ادیان قبلی خود نه تنها به سؤالات و شبهاتم پاسخی داده نمی‌شد بلکه خود کتاب‌های مقدس این ادیان نیز هزاران سؤال و شبهه در ذهنم باقی گذاشته بود که پاسخی به آنها در این ادیان نمی‌یافتم تا اینکه با دین اسلام آشنا شدم و نیازها و سؤالات خود را در این دین یافتم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها