قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی در پاسخ به دفاع پرس:

امسال به احترام ایام فاطمیه نورافشانی نداریم/ لبیک یا حسین گزینه روی میز ملت ایران است

قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی گفت: حضور حماسی و پرشور مردم دشمن شناس در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشت محکم بر دهان استکبار جهانی خواهد بود و با این حضور پاسخ تهدیدات و یاوه سرایی های استکبار را خواهیم داد.
کد خبر: ۲۲۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ - 08February 2017
امسال به احترام ایام فاطمیه نورافشانی نداریم / لبیک یا حسین گزینه روی میز ملت ایران استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی در نشست خبری که صبح امروز پیرامون ویژه برنامه های راهپیمایی یوم الله 22  بهمن 1395  برگزار شد ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و یادآور شدن مسولیت خطیر خبرنگاران در این ایام مهم، اظهار داشت: امروز روزی است که تمام چشم های دوست و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خیره به نتیجه و روز حماسی 22 بهمن خواهد بود لذا از شما خبرنگاران بصیر کمال تشکر را دارم که با زحمات شبانه روزی تان این پدیده شکوهمند اسلامی را به همگان جلوه می دهید.

لطفی در ادامه با بیان اینکه مردم با حمایت از رهبری که حتی در روزهای پایانی عمر خود نماز ایستاده میخواند تا به مردم نشان دهند حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است گفت بر این اساس یکی از الزامات حفظ نظام حضور مردم در صحنه است و مردم با حضور حماسی و پرشور خود با اقتدار تر از سال های قبل جواب تمام تهدیدات و یاوه سرایی دشمنان نظام اسلامی را خواهند داد.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی با تشریح برنامه های یوم الله 22  بهمن اظهار داشت: امروز آمریکا گزینه های روی میزش را مدام بازگو می کند، باید بداند که شعار مرگ بر آمریکا و لبیک یا زهرا (س) و لبیک یا حسین گزینه های روی میز ملت شریف ایران است که در هزار شهر و شهرستان و چهار هزار روستای سراسر کشور و در تهران طنین انداز خواهد شد.

وی افزود: امسال مردم با حضور خود با فریاد محکم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی؛ بهمن امسال را روزی ماندگاری خواهند کرد که مردم با حضورخود فریاد،استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را سر می دهند و بار دیگر با آرمان های امام(ره) و رهبری تجدید میثاق می کنند.

لطفی ادامه داد: راهپیمایی امسال فرصت مناسب و استثنایی برای نشان دادن مجدد عزت و اقتدار ایران است، عزت و اقتداری که حاصل ایستادگی ملت و روحیه ایثار و فداکاری مردم به خصوص خانواده های معزز شهداء و به ویژه شهدای انقلاب و مدافعان حرم و شهدای آتش نشان خواهد بود.

قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان نظام و انقلاب ناجوانمردانه از هیچ کوششی دریغ نکردند تا حربه های خود را بر پیکره این نظام وارد آورند. امروز نیز می کوشند تا در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بار دیگر وارد عمل شود و کینه های دیرینه خود را به ثمر بنشانند اما مردم فهیم و بصیر و زمان شناس ما امسال پر شور تر از همیشه به میدان خواهند آمد تا جواب دندان شکنی به لبخند های مکارانه و فریب دهنده سردمداران استکبار بدهند.

قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان نظام و انقلاب نا جوانمردانه از هیچ کوششی دریغ نکردند تا حربه های خود را بر پیکره این نظام وارد آورند. دشمنان امروز نیز می کوشند تا در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باری دیگر وارد عمل شوند و کینه های دیرینه خود را به ثمر بنشانند.

لطفی ادامه داد: راهپیمایی امسال فرصت مناسب و استثنایی برای نشان دادن مجدد عزت و اقتدار ایران است، عزت و اقتداری که حاصل ایستادگی ملت و روحیه ایثار و فداکاری مردم به خصوص خانواده های معزز شهداء و به ویژه شهدای انقلاب و مدافعان حرم و شهدای آتش نشان خواهد بود.

قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان نظام و انقلاب نا جوانمردانه از هیچ کوششی دریغ نکردند تا حربه های خود را بر پیکره این نظام وارد آورند.

لطفی ادامه داد: راهپیمایی امسال فرصت مناسب و استثنایی برای نشان دادن مجدد عزت و اقتدار ایران است، عزت و اقتداری که حاصل ایستادگی ملت و روحیه ایثار و فداکاری مردم بخصوص خانواده های معزز شهدا و به ویژه شهدای انقلاب و مدافعان حرم و شهدای آتش نشان خواهد بود.

قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان نظام و انقلاب نا جوانمردانه از هیچ کوششی دریغ نکردند تا حربه های خود را بر پیکره این نظام وارد آورند امروز نیز میکوشند تا در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باری دیگر وارد عمل شود و کینه های دیرینه خود را به ثمر بشناند اما مردم فهیم و بصیر و زمان شناس ما امسال پر شور تر از همیشه به میدان خواهند آمد تا جواب دندان شکنی به لبخند های مکارانه و فریب دهنده سردمداران استکبار و پاسخ تهدیدات و یاوه سرایی دشمنان را خواهند داد.

وی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در حالی برگزار می شود  که ایران اسلامی بار دیگر شاهد روحیه ایثار و شهادت مردم غیور و انقلابی بود؛ آن روز ها در جبهه های دفاع مقدس این بار در حادثه تلخ ساختمان پلاسکو.

لطفی ادامه داد: مراسم گلبانگ تکبیر فاطمی شامگاه پنجشنبه 21 بهمن ماه در پشت بام ها و مساجد و پایگاه های مقاومت توسط مردم در سراسر کشور طنین انداز می شود.

وی تاکید کرد: در مراسم یوم الله 22 بهمن که ساعت 9  صبح از مسیر های ده گانه منتهی به میدان آزادی با سخنرانی رییس جمهور برگزار خواهد شد؛  250 عکاس خارجی و دو هزارو 750  عکاس و خبرنگار و فیلمبردار داخلی برای پوشش این حماسه تاریخی حضور خواهند داشت.

لطفی گفت: در طول مسیر های منتهی به میدان آزادی بیش از هزارو 400 غرفه های فرهنگی در حال خدمت رسانی به مردم خواهد بود. در مسیر های منتهی به میدان آزادی توزیع پرچم جمهوری اسلامی و تصاویر امام و رهبری و پوستر های تبلیغاتی توسط تشکل های مردمی و نهاد ها زینت بخش مراسم خواهد بود.

وی تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران، در تمام خطوط مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی از تمام میادین از ساعت 6 صبح روز جمعه برای تسهیل در رفت و آمد مردم به صورت رایگان آماده خدمت رسانی خواهد بود.

در پایان این نشست خبری نصرت الله لطفی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع مقدس مبنی بر اینکه امسال برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن مصادف با ایام فاطمیه است آیا مراسمات یوم الله 22 بهمن همراه با نور افشانی خواهد بود یا خیر گفت: امسال مانند سال های قبل مقدمات نور افشانی فراهم بود اما با تدابیری که اندیشیده شد تصمیم بر آن شد که از برگزاری هر گونه نور افشانی در سطح کشور خودداری شود و فریادهای رسا و حضور چشم گیر مردم در راهپیمایی جایگزین مراسم نورافشانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار