سردار غیب پرور:

آینده‌ای پر از امید در انتظار مردم ماست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ریشه‌های انقلاب اسلامی محکم است و آینده‌ای پر از امید در انتظار مردم غیور ماست.
کد خبر: ۲۲۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ - 08February 2017
آینده‌ای پر از امید در انتظار مردم ماستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان مسجد امام علی علیه السلام در منطقه 17 تهران با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: ما وارد 39 سالگی انقلاب اسلامی شده‌ایم و در 4 دهه گذشته از عمر انقلاب اسلامی موفقیت‌های زیاد و برخی تلخ کامی‌ها بر ملت ایران گذشته است.

وی ادامه داد: این اتفاقات تلخ و شیرین منحصر به تاریخ انقلاب اسلامی نمی‌شود بلکه در تحولات گذشته ایران قبل از انقلاب نیز مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تحولات انقلاب اسلامی گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های برجسته‌ای چون آیت الله بهشتی و باهنر و رجایی اتفاقاتی هستند که جزو خاطرات تلخ ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: این در حالی است که تاریخ انقلاب سرشار از موفقیت‌ها و پیروزی‌ها برای ملت ایران است و مردم ما شکست‌های خود را تبدیل به فرصتی برای پیروزی و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر اهداف انقلاب می‌نمایند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با تاکید بر اینکه خداوند متعال امام راحل را مامور تشکیل حکومت دینی در زمان غیبت امام زمان(عج) قرار داده بود، گفت: از زمان آغاز غیبت حضرت مهدی (عج) علما و بزرگانی تلاش کردند تا حکومت دینی به معنای واقعی کلمه را ایجاد کنند اما امام راحل (ره) با رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی دست مردم را در دست خداوند متعال گذاشت.

وی ادامه داد: ریشه‌های انقلاب اسلامی محکم است و آینده‌ای پر از امید در انتظار مردم غیور ماست.

سردار غیب پرور ضمن تاکید بر ایستادگی مردم در راه انقلاب و نظام اسلامی گفت: مهمترین کار امروز ما حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی با محوریت رهبری فرزانه انقلاب است.

وی انقلاب اسلامی را نعمت الهی دانسته و گفت: در روز قیامت خداوند متعال از نعمت‌های خود سوال می‌پرسد که ای مردم و مسئولین با انقلاب و ولایت و خون شهدا چگونه رفتار کردید؟

سردار غیب پرور در پایان سخنان خود گفت: امروز وظیفه ما این است که پای انقلاب بایستیم و گره از مشکلات مردم باز کنیم و امروز یکی از معیارهای انقلاب اسلامی و شعار مرگ بر امریکا، گره گشایی از کار مردم است.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار