«روشنای آینده» منتشر شد/ آینده‌پژوهی انقلاب از منظر رهبر انقلاب

انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی کتاب «روشنای آینده» شامل بیانات رهبر انقلاب با موضوع آینده‌پژوهی را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۲۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 08February 2017
«روشنای آینده» منتشر شد/ آینده‌پژوهی انقلاب از منظر رهبر انقلاببه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کتاب «روشنای آینده» شامل بیانات رهبر انقلاب با موضوع آینده پژوهی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
 
کتاب روشنای آینده به طور جامع، وعده‌های صادق رهبر معظّم انقلاب در مورد آینده‌ پیش روی ملّت و نظام اسلامی است که به کوشش آقای موسی هلودی در پنج بخش و در ۴۴۴ صفحه گردآوری شده است.  

بخش اوّل این کتاب به بررسی آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.  

بخش دوّم این اثر ظرفیّت‌ها و امکاناتی را معرّفی میکند که بر پایه‌ی آن، دستیابی به آینده‌ای نورانی و متعالی ممکن خواهد بود.

اگرچه که یکی از ظرفیّت‌های نظام اسلامی، نیروهای مؤمن هستند که به برکت ایمان و استقامت ایشان، سنّت‌های الهی نیز به کمک میآیند و نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهند، امّا به خاطر وجود موانعی بیرونی و درونی، اینگونه نیست که آینده‌ی روشن انقلاب خودبه‌خود به وجود آید بلکه در این زمینه مسئولیّت‌هایی متوجّه کارگزاران نظام و اقشار و خواص و آحاد مردم میکند.

در بخش سوّم و چهارم این اثر، به بررسی موانع درونی و بیرونی و همچنین مسئولیّتها و وظایف پرداخته شده است.

بخش پنجم کتاب نیز حاوی وعده‌ها و پیش‌بینیهایی است که در سالهای مختلف توسّط رهبر معظّم انقلاب بیان شده است.

تذکّری که قبل از ورود خواننده‌ی محترم لازم است مورد توجّه قرار گیرد، آن است که برخی از عناوین مثل بصیرت یا شجاعت در بیانات معظّمٌ‌له از آن جهت که اکنون در ملّت شریف ایران وجود دارد، به عنوان ظرفیّت معرّفی شده است امّا از آنجا که برای تحقّق اهداف، حفظ این ویژگیها لازم است، در برخی از دیگر بیانات ایشان، به عنوان وظایف و مسئولیّتها بیان گردیده بود.

مطالعه‌ی این اثر نقش شایانی در روشن نمودن افقهای پیش‌روی انقلاب اسلامی در نظر مخاطب محترم خواهد داشت و همچنین او را نسبت به وظایف و نقشی که در تحقّق آینده‌ی روشن و درخشان نظام اسلامی خواهد داشت آگاه خواهد کرد.

این کتاب منبعی غنی برای محقّقان و پژوهشگران و همچنین فعّالان انقلابی عرصه‌ی رسانه و هنرمندان متعهّد است تا رسالت خود را در دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمن، به انجام رسانند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار