راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مشهد و 100 نقطه دیگر در خراسان رضوی+جزئیات مراسم

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مشهد جمعه ساعت 9 صبح از میدان پانزده خرداد و با سخنرانی ‌حجت ‏الاسلام ‏والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ - 08February 2017

به گزارش دفاع پرس از مشهد، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جمعه همزمان با سراسر کشور در یکصد نقطه استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

این مراسم در مشهد مقدس از ساعت 9 صبح با اجتماع مردم انقلابی در میدان 15 خرداد، با قرائت قرآن آغاز و در ادامه مدیحه‌ سرایی، اجرای سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه حضرت رضا«ع» اجرا خواهد شد و بعد از آن راهپیمایان پس از عبور از خیابان امام رضا(ع)، برادران از باب‏ الرضا(ع) و خواهران از باب الجواد(ع) وارد حرم مطهر رضوی خواهند شد و تجمع نهایی راهپیمایان در صحن جامع ‏رضوی خواهد بود.

سخنران پایانی‌ مراسم حضرت ‌حجت ‏الاسلام ‏والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواهد بود.

قرائت قطعنامه و اقامه نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله علم الهدی نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس پایان بخش مراسم خواهد بود.

لازم به ذکر است در روز 22 بهمن، سازمان اتوبوسرانی، قطار شهری مشهد و خطوط ویژه BRT از مبادی پایانه‌های سطح شهر به میدان پانزده خرداد ازساعت7 الی9 صبح و پس از اتمام نماز جمعه از ساعت 12 الی30/14 جهت ایاب و ذهاب راهپیمایان و نمازگزاران از حرم مطهر به سطح شهر برای عموم شهروندان بصورت رایگان انجام خواهد شد.

لازم بذکر است در صورت نامساعد بودن هوا برادران در رواق امام خمینی‏(ره) و خواهران در رواق دارالرحمه اجتماع خواهند نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار