لاله افتخاری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

یک بار دیگر در 22 بهمن استکبار جهانی را زیر سوال می‌بریم

عضو هیات علمی دانشگاه شاهد گفت: 22 بهمن روز حضور انقلابی مردمی است، که بار دیگر استکبار را زیر سؤال برده و بر وحدت و همدلی تاکید می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ - 09February 2017

یکبار دیگر در 22 بهمن استکبار جهانی را زیر سوال می بریملاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: امسال همچون سال‌های گذشته مردم انقلابی ایران پرشور و تاثیرگذار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

وی ادامه داد: در سال جاری مردم ایران احساس تکلیف و وظیفه بیشتری می کنند و به دشمنان نشان خواهند داد که همواره در صحنه حضوری فعال دارند و همواره از نظام اسلامی حمایت می کنند.

این فعال سیاسی افزود: با توجه به نقض پیمان و فتنه انگیزی هایی که آمریکا در جاهای مختلف دنیا در چندساله اخیر و به صورت خاص در یکسال گذشته از خود نشان داده همپیمانانش نیز نسبت به این کشور بی اعتماد شده اند و به این باور رسیده اند که این کشور شیطان بزرگ است.

افتخاری ادامه داد: در راهپیمایی 22 بهمن مردم با صلابت تر از همیشه شعار استقلال و آزادی را فریاد می زنند و قدر ارزشها و دستاوردهای انقلاب را می دانند. آنچه امروز در جهان و منطقه خاورمیانه مشاهده می کنیم همه به دلیل آتش افروزی ها و طغیانگری استکبار یا عوامل آنهاست که برای مردم دنیا ویرانی، جنگ و مشکلات فراوان به بار آورده است. دولت آمریکا حتی به قرادادهایی که امضاء می کند یا به تعهداتش پای بند نیست و مردم ایران بار دیگر شاهد بدعهدی امریکا همچون گذشته هستند.

وی یادآورشد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن با اقتدار و انسجام بیشتر و هدفمند نشانه استواری و مقاومت مردم ایران است و پاسخ به همه نقشه های دشمنان و ضربه ای عظیم بر پیکر شیطان بزرگ آمریکا و ایادی مزدورش است تا دشمنان همواره بدانند مردم ایران آرمانهای امام (ره) و شهیدان که همان اسلام ناب محمدی است را از یاد نمی برند.

  عضو هیات علمی دانشگاه شاهد خاطر نشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از محصولات و تولیدات داخلی بهترین راه برای مقابله با تحریمها است و لبیک به ندای رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی به حساب می آید و نیز ممنویت واردات کالاهای خارجی و نیز استفاده نکردن از محصولات کشورهای دیگر بهترین راه مقاوم سازی و تقویت اقتصادی کشورمان است.

وی خاطر نشان کرد:راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به همه بدمنشی و ددمنشی های استکبار جهانی است و مردم ایران به تمامی این اهانتها با مشت های گره کرده آزادی و آزاد اندیشی پاسخ داده خواهد شد و همچون رودهای خروشان و به هم پیوسته آزادی و امنیت ایران را تضمین می کنند و دشمنان باید بدانند ایرانیان همواره پیرو اهل بیت(ع) بوده و وحدت انسجام خود را به رخ دنیای استکبار می کشند.

انتهای پیام/191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار