استاد دانشگاه امام صادق(ع):

خون شهدای هفتم تیر باعث جوشش حرکت‌های انقلابی شد

حجت الاسلام حسنعلی سعدی، گفت: خون شهدای هفتم تیر باعث جوشش حرکت های انقلابی مردم در مبارزه با منافقین کور دل شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶ - 29June 2014

خون شهدای هفتم تیر باعث جوشش حرکت‌های انقلابی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار وفادارش از جمله رحمان استکی شهید استان چهارمحال و بختیاری، یادواره ۳۷ شهید پایگاه شهداء در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

در سومین یادواره شهدای مسجد جامع شهرکرد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیر و شهید رحمان استکی؛ اقشار مختلف مردم ، مسئولین، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا حضور یافتند و با آرمان های والای شهید مظلوم بهشتی و امام راحل(ره) و اندیشه های مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

رییس گروه الهیات و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و 37 شهید پایگاه شهداء مسجد جامع شهرکرد گفت: شهید بهشتی و یاران با وفایش الگوی خدمت صادقانه به مردم و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی بودند.

حجت الاسلام حسنعلی سعدی، افزود: خون شهدای هفتم تیر ماه باعث جوشش حرکت های انقلابی مردم در مبارزه با منافقین کور دل شد.

وی، ادامه داد: چهره نفاق از گذشته تا کنون وجود داشته است و منافقان کور دل در این نفاق بهترین فرزندان انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند.

سعدی، با اشاره به رفتارهای متناقض و موضع گیری های دوگانه آمریکا و کشورهای غربی درباره دمکراسی و حقوق بشر در دیگر کشورها، گفت: امروز آمریکا مدعی دمکراسی و حقوق بشر است؛ اما انتخابات دمکراتیک سوریه را که با حضور حداکثری مردم برگزار شده قبول ندارد و این با رفتارهای دوگونه آمریکا ناقض دمکراسی و حقوق بشر است.

نظر شما
پربیننده ها