برگزاری یادواره سرداران شهید گمنام رفسنجان

یادواره سرداران شهید گمنام رفسنجان با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و دیگر اقشار در سالن دبیرستان شهید انصاری رفسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ - 08February 2017
به گزارش دفاع پرس از کرمان، سید محمد حسینی مدیر دبیرستان شهید انصاری رفسنجان در این مراسم با اشاره به عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بیان داشت: ایران در زمینه های علمی، ورزشی، سیاسی و… در جهان درخشان است و این اقتدار را به سادگی به دست نیامده است.

وی ادامه داد: به دستاوردهایی رسیده ایم که خار چشم دشمنان هستیم و دشمنان سعی در براندازی نظام همچنان فعالت دارند.

حسینی با بیان اینکه مردم رفسنجان بیش از ۹۰۰شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند، گفت: هشت شهید رفسنجان در دوران انقلاب به شهادت رسیدند و بزرگانی از جمله امام جمعه فقید رفسنجان حاج شیخ محمد هاشمیان، حاج شیخ عباس پورمحمدی و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل و بعد انقلاب و نیز در دوران جنگ خدمات رسانی میکردند.

وی ادامه داد: این افراد با جمع آوری کمکها از رفسنجان و نیز آموزش نیروهای بسیجی، آنها را در قالب چندین کاروان به جبهه اعزام نمودند.

در ادامه حاج علی حیدری راوی دوران دفاع مقدس گفت: اگر جانفشانی های برادران بسیجی و سپاه در آن دوران نبود، معلوم نبود الان سرنوشت ایران چه بود.

حاج علی حیدری بیان کرد: دشمن در حالی هشت سال دوران دفاع مقدس را بر ایران تحمیل کرد که به تازگی ایران به پیروزی انقلاب اسلامی رسیده بود و سران نظامی یا فرار کردند یا به زندان افتاده بودند یا اعدام شدند، بنابراین دشمن زمانی جنگ را آغاز کرد که نیروها از هم پاشیده بودند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی به یاری امام راحل امدند و به جبهه شتافتند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار