مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به مدیریت نیاز دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه بحث فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به مدیریت و صیانت نیاز داشته و اگر کنترل نشود به چالشی اساسی تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ - 09February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، دومين شب شعر استانی شاهد و ایثارگر با عنوان شب شعر «فجر ایثار» چهارشنبه شب در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید منصور موسوی در این آیین با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای ملت ایران داشت و امروز افتخار می‌کنیم که بعد از گذشت 38 سال، بهتر از دیروز انقلاب را به پیش می‌بریم و امیدواریم بتوانیم از برکات انقلاب بیش از پیش استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی برای کشور ما در عرصه‌های داخلی و خارجی داشت، تصریح کرد: قبل از انقلاب از بسیاری از امکانات محروم بودیم و امروز فرزندان ما از همه امکانات لازم برای رشد و پیشرفت خود برخوردار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات اقتصادی را مربوط به همه نقاط دنیا دانست و بیان کرد: «ترامپ» می‌گوید من با میلیاردها دلار بدهی ریاست‌جمهوری را تحویل گرفتم که نشان می‌دهد اقتصاد آمریکا نیز به عنوان یکی از مدعیان اقتصاد دنیا با چالش مواجه است.

موسوی ابراز کرد: از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی در عرصه خارجی می‌توان به صدور انقلاب به سایر کشورهای دنیا و «بیداری اسلامی» اشاره داشت و این موضوع از اهداف و آرمان‌های اصلی امام و انقلاب بود که محقق شد.

وی عنوان کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌توان به حضور مستمر مسئولان نظام در بین مردم و سرکشی از نقاط محروم اشاره داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در تحلیل شرایط فرهنگی کشور نیز گفت: از دهه نخست پس از پیروزی انقلاب ‌می‌توان به عنوان طلای 24 عیار نام برد، دهه‌ای که مسائل معرفتی مهم‌ترین دغدغه مردم بود و در این خصوص به موفقیت‌های خوبی نیز رسیدیم و ایثارگران و شهدا نیز در این دهه برای به ثمر نشستن اهداف انقلاب از جان خود گذشتند.

موسوی ادامه داد: در دهه دوم انقلاب کمی جای نیازها عوض شد و با نمایان شدن نیازهایی مانند مسکن و خوراک، شعله بحث‌های معرفتی کمرنگ شد.

وی بیان کرد: در دهه سوم مشکلات جدی‌تری مطرح شد و بحث‌هایی از جمله «ازدواج سفید»، طلاق و اعتیاد روند افزایشی به خود گرفت که این موضوع نیازمند ارائه راهکاری جدی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه باید تلاش ما رسیدن به دیدگاه‌های دهه نخست انقلاب باشد، افزود: امروزه بحث شبکه‌های اجتماعی به مدیریت و صیانت نیاز دارد و اگر کنترل نشود به چالشی اساسی تبدیل خواهد شد.

موسوی به بحث «دشمن‌ شناسی» اشاره داشت و تصریح کرد: مقام معظم رهبری خطر دو نوع دشمن را گوشزد کرده‌اند، دشمن بیرونی و دنیای استکبار و دشمن درونی که همان کار نکردن، تنبلی، همدیگر را تحمل نکردن و دمیدن نومیدی در کالبد جامعه است.

وی با بیان اینکه برای بانشاط کردن جامعه باید به سبک رفتار و زندگی شهدا بپردازیم، گفت: باید به فرهنگ ایثار و شهادت در دوران انقلاب و جنگ برگردیم و از شعار به سوی عمل گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي هنرمندان مي‌توانيم اين فرهنگ را آسان‌تر و سريع‌تر به قشرهاي مختلف مردم به‌ويژه نسل جوان انتقال بدهيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار