سردار حسینی:

مسجد قرارگاه دینی و فرهنگی نشر معارف اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نقش مساجد را به عنوان قرارگاه دینی و فرهنگی جهان اسلام در نشر ارزش ها و معارف دینی بسیار برجسته دانست.
کد خبر: ۲۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸ - 29June 2014

مسجد قرارگاه دینی و فرهنگی نشر معارف اسلامی است

سردار «سید صادق حسینی» در آیین بهره برداری از مساجد نبی اکرم(ص) دهلران و امیرالمومنین(ع) روستای تم تم آب در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: امروز مساجد به عنوان مرکز فرماندهی قرارگاه دینی و فرهنگی جهان اسلام نقش مهمی در ترویج روحیه استکبار ستیزی، تقویت داشته های دینی و اعتقادات مذهبی مردم دارند.

وی افزود: ساخت مسجد یکی از امور خیری است که نه تنها دارای اجر دنیوی است بلکه ثواب اخروی هم برای سازندگان آن نیز به دنبال دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) یادآور شد: امروز دشمنان رویکرد خود را به سمت جنگ نرم تغییر داده و از طریق رسانه های مختلف بویژه ماهواره ها، ارزش و آرمان های نظام را هدف قرار داده اند.

امام جمعه دهلران نیز در این آیین گفت: داشتن مسجد فرصتی است که می توان از آنها برای پروراندن نوجوانان و جوانان با اندیشه های اسلامی بهره گرفت.

حجت الاسلام سید محسن موسوی به نقش مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره و تاکید کرد: سعادت دنیا و آخرت هر فرد بستگی به حضور در مساجد و مشارکت در عمران و آبادانی آن دارد.

وی اضافه کرد: ایمان به خدا و قیامت و ادای فرایض نماز و زکات شرایطی هستند که در احداث مسجد هر مسلمان باید داشته باشد.

شهرستان 65 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری ایلام دارای ٥٢ مسجد در سه بخش زرین آباد، موسیان و بخش مرکزی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار