فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان:

یادواره شهیدان حسینی مقدم در دشتستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: یادواره شهیدان حسینی مقدم در روستای سربست دشتستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در مراسم رونمایی از تندیس شهدای حسینی مقدم اظهار داشت: شهیدان حسینی مقدم افتخار استان بوشهر هستند و در کشور تعداد اندکی از خانواده شهیدی وجود دارد که پنج شهید داشته باشد.

سرهنگ نعمت الله غلامپور در ادامه صحبت های خود افزود: شهیدان با تمام وجود از میهن خود دفاع کردند و خون خود را نثار انقلاب و کشورشان کردند.

وی همچنین به 670 شهید شهرستان دشتستان اشاره و بیان کرد: شهرستان دشتستان 670 شهید دارد که شهدای تخریب این شهرستان در کشور معروف است و باید یاد و خاطره این شهیدان را گرامی بداریم.

وی افزود: روستای سربست در شهرستان دشتستان دارای 400 خانوار بود که در این روستا تعداد 17 نفر شهید دارد و در اسفندماه روستای سربست میزبان یادواره شهدای حسینی مقدم خواهد بود.

فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان درباره شهیدان حسینی مقدم گفت: شش شهید از خانواده حسینی مقدم پنج نفر آن برادر هستند و یکی عموزاده است که در بین این بزرگواران شهید عبدالرسول حسینی مقدم جاویدالاثر می باشد.

همچنین در این مراسم مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: اگر در کشور از ظرفیت های لازم و کافی برخوردار هستیم از برکت خون شهیدان است.

سید پیروز موسوی در ادامه صحبت های خود افزود: این فعالیت ها و خدمات در مسیر شهدا فقط ما ادعای دین کرده ایم و در مقابل بزرگی خانواده های شهدا کاری را انجام نداده ایم.

موسوی گفت: سرافرازی و عزت برای ایران فقط به پاس دلاوری ها و جان‌فشانی های این شهیدان بوده است و صنعت نفت مدیون خون شهداست و خون شهدا آثاری را به جای گذاشته است، که از اول تا کنون ما شاهد این اثرات بوده ایم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار