مدیر ادبیات و امور نمایشی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

راه یافتگان به بخش پایانی جشنواره شعر پرواز 655 معرفی شدند

مدیر ادبیات و امور نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر «پرواز 655 » خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مسئولین استان، برگزیدگان راه یافته به جشنواره و جمعی از اصحاب شعر و ادب برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، اسماعیل محمدپور مدیر ادبیات و امور نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان از  آیین اختتامیه جشنواره شعر«پرواز 655 » خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با حضور مسئولین استان، برگزیدگان راه یافته به جشنواره و جمعی از  اصحاب شعر و ادب برگزار می شود.

وی در ادامه  اظهار داشت: از مجموع 35  اثر راه یافته به بخش دبیرخانه جشنواره در بخش شعر شش اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند. مدیر ادبیات و امور نمایشی بنیاد حفظ آثار گیلان در ادامه افزود:  شاعران جواد شیرخانی با اثر «دست شیطان»، آرش پور علیزاده با اثر« بادهای بی هدف»، الیاس قدسی با اثر «مرغ مهاجر»، پونه نیکویی با اثر «سه ترانه»، مجتبی صفدری با اثر «روانی» و خاطره کشاورز با اثر«بابای دریا» راه یافته گان در این جشنواره هستند.

محمد پور در پایان یاد آور شد: اختتامیه جشنواره شعر پرواز 655 با هدف گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای مظلوم پرواز 655 هواپیمای ایر باس و نشان دادن چهره پلید و ضد بشری آمریکا  ساعت 9 صبح  روز یکشنبه 24 بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار