بیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر به مناسبت 22بهمن

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر طی بیانیه ای از مردم ولایتمدار استان بوشهر جهت حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۲۲۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر طی بیانیه ای از مردم ولایتمدار استان بوشهر جهت حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

این نعمت بزرگ الهی ( انقلاب اسلامی ) را ارزان از دست ندهید . امام خمینی(ره)

ما ادامه دهندگان راه امام (ره) و شهدا اجازه نمیدهیم این انقلاب به سوی نابودی برود و همواره آن را حفظ خواهیم کرد. بهمن 57 روز تجلی ایثار و از خودگذشتی مردم مومن ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعد از سالها مبارزه و جانفشانی پیر و جوان در برابر حکومت طاغوتی و پهلوی است.

امسال هم همانند سالهای پیش مردم غیور ایران با حضور در این جشن بزرگ دشمن را در جای خود متوقف و او را وادار به عقب نشینی خواهند کرد.

اینک در سالروز سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب با فریادهای الله اکبر در این مسیر قدم بر خواهیم داشت تا دشمنان فکرهای بیهوده را از سر خود برکنند و بدانند جوانان ما همان جوان های سی و هشت سال پیش هستند و اجازه نخواهند داد بیگانگان حتی با پیشرفته ترین تجهیزات خود به این سرزمین تجاوز کنند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود فرمودند: "این آقای تازه‌آمده در آمریکا با حرف‌ها و اقدامات خود، حرف‌های ۳۸ ساله‌ی نظام اسلامی را درباره‌ی فساد همه‌جانبه‌ی دستگاه حاکم آمریکا، علنی و عریان در مقابل افکار عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد" , پاسخ تهدیدات دشمن را خواهیم داد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از مردم همیشه در صحنه ولایتمدار استان بوشهر جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن دعوت میکند تا همچنان بر سرافرازی و سربلندی این پیروزی عظیم افتخار کنیم و قدرت و عظمت ایران اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار