حسن شمشادی:

مدافعان حرم در مقابل مسلمان نماها ایستادند

خبرنگار صدا و سیما و روایت‌گر سوریه گفت: مدافعان حرم از سنین و ملیت‌های مختلف در کنار هم ایستادند تا حرم اهل بیت بماند آنها در مقابل مسلمان نماها ایستادند.
کد خبر: ۲۲۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ - 09February 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین مراسم بزرگداشت شهید جاویدالاثر «رضا فرزانه» عصر امروز با حضور سردار «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «علی شیرازی» مسئول نمایندگی ولی فقیه نمایندگی در نیروی قدس سپاه، «حسن شمشادی» و «محمدرضا طاهری» در مسجد اعظم پیامبر (ص) برگزار شد.

حسن شمشادی خبرنگار سابق صدا و سیما در سوریه طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: حدود ۷۰ ماه پیش جریاناتی پیش آمد که سبب اتفاقاتی شد. مقام معظم رهبری در باره این حادثه فرمودند «آنچه در سوریه می‌گذرد و آنچه مردم می‌خواهند انقلاب مردمی نیست، بلکه فتنه‌ای برای حذف خط مقاومت است. ما در کنار مردم سوریه هستیم» و ایستادیم همه روسای جمهور کشورهایی که تروریست‌ها را حمایت می‌کردند مدعی بودند که کار سوریه بیشتر از چند هفته طول نمی‌کشد ‌ولی تا الان ادامه پیدا کرد و پیروزی‌هایی برای مردم سوریه حاصل شد.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های نوروزی در حرم حضرت امام فرمودند: «دورانی که آمریکا بگوید چه کسی بماند و چه کسی نماند گذشته است» همه در کنار هم ایستادند تا حرم اهل بیت بماند. مدافعان حرم مدافعان در مقابل مسلمان نماها ایستادند.

شمشادی درباره وجه مشترک شهدای مقاومت توضیح داد: رزمندگان مدافع حرم در یک چیز مشترک است و آن بصیرت است که رهبری این بصیرت را تایید کردند. با همه احترمی که برای رزمندگان قایلم اما مدافعان حرم رزمندگان با بصیرت‌تری هستند. امام در زمان دفاع مقدس می‌فرمودند جبهه نیرو می‌خواهد همه می‌رفتند. امروز با همه مشکلات کشور و رانت خواری و نجومی بازی‌ها با یک اتفاق که در سوریه می افتد، جوان‌ها می روند چرا که از امر رهبری که فرمودند؛  سوریه خط اول مقاومت است، اطاعت می کنند.

انتهای پیام/ ۱۶۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار