معاون اجتماعی دادگستری استان قم:

دستاوردهای انقلاب حاصل ولایت فقیه و خون شهیدان است

معاون اجتماعی دادگستری و پیشگیری استان قم گفت: ما باید قدردان انقلاب و دستاوردهای عظیم آن باشیم که به برکت انفاس قدسی امام راحل و ولایت فقیه و خون مطهر شهیدان به دست آمده است.
کد خبر: ۲۲۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ - 10February 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام عبدالمجید یزدی، روز پنجشنبه در همایش امربه‌معروف و نهی از منکر که به همت بسیج فرهنگیان استان قم در سینما تربیت قم برگزار شد، با اشاره به رسالت کلیدی معلمان در احیای فریضه امربه‌معروف در جامعه و به‌ویژه آشنایی دانش‌آموزان با این مهم اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین معروف حفظ و تقویت نظام اسلامی است و در این راه همه باید احساس مسئولیت و دغدغه‌مندی داشته باشیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمود حفظ نظام از اوجب واجبات است از این رو مردم و هم مسئولان و نخبگان باید این فرمایش امام راحل را در همه شرایط در نظر بگیرند و بدان اهتمام داشته باشند.

یزدی با اشاره به موفقیت‌های خیره‌کننده کشورمان درعرصه‌های فضایی، نانو و پزشکی و نظامی به برکت انقلاب اسلامی در طول حدود چهار دهه اخیر گفت: ما باید قدردان انقلاب و دستاوردهای عظیم آن باشیم که به برکت انفاس قدسی امام راحل و خون مطهر شهیدان به دست آمد و امروز نیز با تبعیت از ولایت‌فقیه می‌توان از این انقلاب به‌خوبی حفاظت کرد.

وی بابیان این‌که امروز دشمن با ابزارهایی چون ماهواره و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال اشاعه فحشا و منکرات در جامعه اسلامی است، گفت: بی‌شک با احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و ایجاد دغدغه مندی لازم دراین‌باره در بین آحاد مختلف مردم این توطئه شوم دشمن خنثی می‌شود.

یزدی با اشاره به این‌که دشمن برای ضربه به‌نظام اسلامی به دنبال فاصله انداختن میان مردم و حکومت و به‌خصوص ولی‌فقیه است، تصریح کرد: البته به عنایات الهی و هوشیاری ملت و رهبری حکیمانه تاکنون به اهداف خود نرسیده‌اند اما ما هم نباید ذره‌ای نسبت به برنامه‌های دشمن غفلت داشته باشیم و راه مقابله همانا بصیرت و استقامت و ولایت مداری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار