همگام با ولایت/ 17

آغاز مراسم گرامیداشت 22 بهمن در همدان

مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم دارالمومنین همدان آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ - 10February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، این مراسم با شکوه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، مسئولین استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معزز شهدا و مردم شهید پرور همدان در میدان امام خمینی این شهر آغاز شد.

مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد.

رفته رفته بر میزان جمعیت افزوده می شود و گروه های مختلف از اقشار مختلف هر لحظه وارد میدان امام می شوند تا در این مراسم با شکوه شرکت کنند.

با وجود سردی هوا و بارش برف جمعیت هر لحظه در حال افزایش است و شش خیابان منتهی به محل برگزاری مراسم مملو از جمعیتی است که همه برای اطاعت فرمان ولی امر مسلمین جهان که فرمودند: مردم روز 22 بهمن جواب تهدید های آمریکا را خواهند داد آمده اند.

گروه هایی از دانش آموزان، دانشجویان، ورزشکاران، روحانیون و طلاب، بسیجیان، یگان های نظامی و انتظامی با پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده است: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در میدان امام حضور دارند.

شرکت کنندگان در مراسم پس از برگزاری برنامه های گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای حضور در مراسم پرفیض نماز جمعه از خیابان شریعتی به سمت حسینیه امام خمینی شهر همدان راهپیمایی خواهند کرد و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار