سی‌وهشتمین شکوه ملت انقلابی-14/ اشتری در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

امنیت کشور حاصل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز امنیت به خوبی در سراسر کشور برقرار است و این امنیت حاصل حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن است.
کد خبر: ۲۲۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 10February 2017
امنیت کشور حاصل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن استسردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: علیرغم همه تهدیداتی که دشمنان علیه ایران انجام می‌دهند باز هم شاهد حضور پرشور مردم در دفاع از انقلاب هستیم.
 
اشتری درباره اینکه چرا بعد از 38 سال که از عمر انقلاب می‌گذرد مردم همچنان در راهپیمایی 22 بهمن پر شورتر از سال‌های قبل حضور می‌یابند، اظهار داشت: مردم هر سال بیشتر از سال‌های قبل در این گونه مراسم‌ها حضور می‌یابند و اعتقادشان نسبت به امام، رهبری و انقلاب هر سال بیشتر می‌شود.
 
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: به حمد الله مردم پرشورتر از سال‌های قبل در این مراسم حضور یافتند و شاید یکی از علت‌های آن هم همین تهدیداتی است که دشمنان علیه مردم کشورمان انجام می‌دهند. باید گفت که دشمنان هنوز ملت ما را نشناختند چون مردم ما هر موقع لازم باشد با تمام توان در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش‌ها حضور می‌یابند و این را همواره به اثبات رسانده‌اند و از سوی دیگر امنیت هم در سراسر کشور بسیار عالی و خوب است.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص علت واکنش‌های اخیر آمریکا علیه فعالیت‌های موشکی ایران هم بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب تا کنون مردم و مسئولین ما زیر بار حرف زور نظام‌های استکباری مانند آمریکا نرفتند و با آنها مخالف هستند، بواسطه همین رویکرد ملت و دولت کشورمان امروز استقلال و آزادی دارند لذا آن‌ها از این موضوع خرسند نیستند و آن را بر نمی‌تابند. پس این نشان می‌دهد ما هر کاری بکنیم آنها باز هم مخالف هستند، البته ما هم کاری به آنها نداریم و اینکه چه فکری می‌خواهند درباره ما داشته باشند، مهم نیست چون ما اهداف مقدسی داریم که آن را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار