همگام با ولایت/ 51

لاریجانی: حرف‌های دولتمردان آمریکا در مقابل غیرت ایرانیان کارساز نیست/کسی جرأت راه‌اندازی جنگ علیه ایران را ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرف های دولتمردان آمریکا در مقابل غیرت ایرانیان کارساز نیست، گفت: مقامات آمریکا باید بدانند اگر به دنبال مخدوش کردن توافق هسته‌ای است جمهوری اسلامی ایران هیچ تعهدی دیگر نسبت به آژانس نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۲۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ - 10February 2017
حرف‌های دولتمردان آمریکا در مقابل غیرت ایرانیان کارساز نیست/کسی جرأت راه‌اندازی جنگ علیه کشور را ندارد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، علی لاریجانی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع مردم کرمان اظهار داشت: این روزها حرف‌هایی نسجیده از  مقامات آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران شنیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این حرفهای دولتمردان آمریکا در مقابل غیرت ایرانیان کارساز نیست، گفت: مقامات آمریکا باید بدانند اگر به دنبال مخدوش کردن توافق هسته‌ای است جمهوری اسلامی ایران هیچ تعهدی دیگر نسبت به آژانس نخواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با دانش هسته‌ای خود صیانت می‌کنیم، افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند اگر به چارچوب توافق هسته‌ای احترام بگذارد به نفع خودشان است.

لاریجانی با بیان اینکه گمان نکنید با این کارها می‌شود سر مردم ایران را گرم کرد و آنها از اتفاقات منطقه غافل نمود، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم و آنها را فراموش نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ملت ایران در مقابل تروریست‌ها در منطقه روشن است، یادآور شد: تروریست‌ها را خودتان به وجود آوردید و وزیر خارجه سابق آمریکا بارها این موضوع را تکرار کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز امنیت کشور ایران در منطقه و جهان بی‌نظیر است، گفت: این امنیت در سایه رهبری امام خامنه‌ای و اراده محکم ملت ایران به دست آمده است و از آن دفاع کنیم.

لاریجانی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: به روح پر فتوح امام راحل سلام و درود می‌فرستیم که انقلاب اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از مبارزان بزرگ انقلاب بود و در این راه تلاش‌های زیادی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: این حضور گسترده همانند سال‌های نخست انقلاب و ساختار قدرت‌های استکباری جهان لرزه انداخته است.

لاریجانی با بیان اینکه مردم ایران به وعده خدا که فرموده است من را یاری کنید تا شما را یاری کنم ایمان دارند، تصریح کرد: انقلاب ایران اسلامی انقلابی متکی بر تفکر اسلامی و الهی است.

وی با اشاره به دسایس توطئه‌های دشمنان انقلاب از همان بدو پیروزی انقلاب تا جنگ تحمیلی و در حال حاضر با تحریم‌های اقتصادی علیه کشور عنوان کرد:‌ شکوه استقلال و جمهوریت در ایران اسلامی زیر سایه تفکر اسلامی تثبیت شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر کسی جرأت راه‌اندازی جنگ علیه کشور را ندارد، خاطرنشان کرد: این ثمره مقاومت، ایستادگی و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است.

لاریجانی با اشاره به سخنان اخیر در زمینه دفاعی کشور و بحث موشکی اظهار داشت: ما باید در زمینه تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه موشکی بیشتر تلاش کنیم که یک دستاورد بزرگ ملی است.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و عدم تأمین سلاح در آن زمان گفت: ما مجبور شدیم روی پای خود بایستیم و یک سوال همیشه مطرح است که آیا کشورهای قدرتمند دست از زورگویی و جنایات خود برداشتند که ما دست از سلاح برداریم؟

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهایی در منطقه هستند که یکبار هم در آنها انتخابات برگزار نشده است و مجلسی فرمایشی دارند، افزود: در بحث هسته‌ای 12 سال است که کشور را تهدید و تحریم می‌کنند در حالی که یقین دارند که ما به دنبال انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز هستیم.

لاریجانی با بیان اینکه آنها هیچ تهدیدی را نمی‌توانند علیه ملت ایران به سرانجام برسانند، تأکید کرد: خیال اینکه اراده ملت ایران شکسته شود خیالی باطل است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار