همگام با ولایت/ 53

وزیر ارشاد: انقلاب اسلامی نخستین انقلابی است که مردم آن را به ثمر رساندند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز با حضور میلیونی جمعیت در سراسر کشور با اقتدار و با صدای بلند با دنیا سخن می‌گوییم، گفت: انقلاب اسلامی نخستین انقلابی است که مردم توانستند آن را به‌ثمر برسانند.
کد خبر: ۲۲۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ - 10February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم مرکز مازندران با بیان اینکه امروز با حضور میلیونی جمعیت در سراسر کشور با اقتدار و با صدای بلند با دنیا سخن می‌گوییم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نخستین انقلابی است که مردم توانستند آن را به‌ثمر برسانند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم پس از ۴۰ سال کماکان به تداوم راه ۲۲ بهمن اصرار دارند، گفت: مقام معظم رهبری انقلاب با تداوم راه امام راحل و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌ها راه اسلام را تداوم بخشیدند.

صالحی‌امیری گفت: مردم سرمایه بزرگ انقلاب هستند و تا زمانی مردم هستند انقلاب دارای تداوم است و هیچ شأنی جز خدمت به مردم نداریم.

وی با اشاره به اینکه خون پاک شهیدان است که انقلاب را ماندگار کرد و مدیون خون شهدا هستیم و تا انقلاب است خون شهدا در جریان است، بیان کرد: بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیازمندیم و هر کسی ب طبل تفرقه می‌کوبد بداند به انقلاب خیانت می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت با تمام قوا در خدمت مردم است و برای منافع مردم حرکت می‌کند، ادامه داد: باید باور داشته باشیم یک قوه به تنهایی نمی‌تواند کشور را اداره کند و نیازمند هم‌گرایی هستیم.

صالحی با بیان اینکه راهپیمایی پیامی دارد که مردم مانند بهمن ۵۷ انقلاب را تأیید کرد و ۲۲ بهمن امسال رفراندوم را تأیید کرد، تصریح کرد: امید رضایت و نشاط در مردم ضرورت ماندگاری انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه با وحدت و یک‌دلی آماده برای جهش در سال آینده باشیم، گفت: در حوزه سیاست خارجی عزت و اقتدار را پیش گرفتیم و هر جا به ضرر کشور باشد مقابله می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ملت ما اهل تهدید نیست و تهدید نتیحه معکوس دارد و مردم، سپاه و دولت پشت سر رهبری ایستادند و در برابر یاوه‌گویی ایستادگی می‌کنند، ادامه داد: دنیا باید بداند باید با زبان نرم با ملت ایران سخن بگوید.

صالحی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی، سیاست ثبات و آرامش اعلام کردیم و مسیر ما اعتدال فرهنگی و عقلانیت فرهنگی است، اظهار کرد: نباید از جوانان نشاط و غرور جوانی را سلب کنیم و باید از طریق مذاکره با جوانان صحبت کنیم.

وی با اعلام اینکه به همگان می‌گویم در دایره انقلاب حرکت کنند و دولت فراجناحی است و متعلق به حزبی نیست، گفت: دولت باور دارد در حوزه معیشت و اشتغال کار جدیدی کند و در سال ۹۶ با حذب سرمایه‌گذاری به رشد هشت درصد برسیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در منطقه ناامنی قرار داریم که به نام دین به دین ضربه می‌زند و ما در امن ترین نقطه زندگی می‌کنیم، ادامه داد: در دنیای ناامن ایران امن افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری باید اختلافات را کنار بگذاریم، گفت: هم قسم شویم وحدت و یک‌دلی را سرلوحه کار قرار دهیم و با اختلاف مردم ضربه می‌خورند و دولت را در رسیدن به مسیرش کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها