امام جمعه ساری:

تمامی روسای جمهور آمریکا ‌هیچ غلطی علیه ایران نکردند

امام جمعه ساری با تقدیر از حضور حماسی ملت در 22 بهمن امسال گفت: تمامی روسای جمهور آمریکا ‌هیچ غلطی علیه ایران نکردند.
کد خبر: ۲۲۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ - 10February 2017
تمامی روسای جمهور آمریکا ‌هیچ غلطی علیه ایران نکردند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری به نقش مدیریت در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: باید ملت و دولت با تاسی از شاخصه وحدت و همدلی به توسعه و شکوفایی کشور فکر کنند.

وی با تاکید بر تقویت مدیریت اسلامی در بین خدمتگزاران جامعه افزود: مدیر اسلامی با احکام الهی، اداری و اجتماعی آشنا بوده و اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل به صورت عملی در جامعه نهادینه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن امسال با معمار کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری تجدید پیمانی دوباره بستند، تصریح کرد: حضور حماسی ملت ایران پاسخ تمام منفی‌ بافی‌ها و دروغ پردازی‌های ترامپ که سیاستمدار ناشی و تاجر فاجر بوده را دادند.

طبرسی با بیان اینکه تمامی روسای جمهور آمریکا و دولتمردان این کشورها هیچ غلطی علیه ایران نکردند و ایران‌هراسی را نان‌دانی برای خود درست کردند، افزود: متاسفانه استکبار با این اقدام پول مفت از کشورهای ستمدیده و منابع آنان دریافت ‌تا شاید کشورگشایی کنند.

وی با اعلام اینکه اختراعات و ابداعات ایران و قدرت این کشور در منطقه از سوی کشورهای استکباری به باور قطعی رسیده است، گفت: سر و سامان دادن خاورمیانه بدون دخالت ایران میسر نیست.

امام جمعه ساری با بیان اینکه حضور داوطلبانه جوانان برای شرکت در دفاع از حریم زینبی (س) به کشورهای منطقه می‌روند، افزود: انقلاب ایران اقتصادی و نفت نبوده بلکه انقلابی فرهنگی، مکتبی و ارزشی است.

طبرسی با اعلام اینکه وزارت ارشاد باید متولی ترویج فرهنگ استقلال فرهنگی، ارزشی و انقلابی باشد، گفت: باید توجه بیشتری به تقویت خرده فرهنگ‌ها در مناطق شود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره تابع ولی فقیه زمان بوده و در بزنگاه‌ها برای نظام ارزشمند بودند، افزود: بی‌حجابی از مظاهر طاغوت فرهنگی بوده که مسئولان باید فکری برای رفع این معضل اجتماعی کنند.

طبرسی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره مدیریت فعلی وزیر ارشاد باید الگویی از فرهنگ، دین و اخلاق باشد، تصریح کرد: مردم را به تقوای الهی دعوت می‌کنیم و به این ریسمان الهی تمسک جویند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها