سی‌وهشتمین شکوه ملت انقلابی-19/ سلامی در جمع خبرنگاران:

ملت ایران آمریکا را بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی می‌داند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر کسی بخواهد مبلغ و تبلیغ کننده فرهنگ کاهش سطح دشمنی آمریکا با ایران باشد، مورد پذیرش واقع نمی‌‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 10February 2017
ملت ایران آمریکا را بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی می‌داندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه امروز (جمعه) در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران امسال نیز به مانند سال‌های گذشته حضور پرشکوه و پررنگی را در مراسم راهپیمایی ٢٢بهمن رقم زدند.

وی تاکید کرد: ملت ایران هر ساله با توجه به ابعاد توطئه دشمنان انقلاب اسلامی بر خود لازم می‌بینند که در راهپیمایی ٢٢بهمن شرکت کنند و پایبندی خود را به نظام، انقلاب، رهبری و امام خمینی را ثابت کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: تعداد راهپیمایان هر سال نسبت به سالهای گذشته افزایش می‌یابد و این نشان می‌دهد که ملت ایران همیشه در پای آرمانهای این نظام ثابت قدم‌اند.

سردار سلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی از چهره‌های سیاسی در آستانه انتخابات درحال بزک کردن امریکا و خوب نشان دادن این کشور هستند، تصریح کرد:در کشور ما مردم نسبت به امریکا احساس دشمنی دارند. یعنی امریکا را بزرگترین دشمن ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌دانند و از این رو اگر کسی بخواهد مبلغ و تبلیغ کننده فرهنگ کاهش سطح دشمنی امریکا با ایران باشد مورد پذیرش واقع نمی‌‌شود و مردم عکس العمل‌های سنگینی نشان خواهند داد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها